Het was ook nog eens de kampioenswedstrijd tegen FC Utrecht dus iedereen door het dolle natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Kon het zelf niet heel goed zien (zat toen hoek west/noord, maar dat was natuurlijk hét doelpunt wat je het eerste zal herinneren bij de naam Nilis.
Nu nog wachten op een post van Djekko, met zijn hakbalicoon![]()
Ze werden die avond (was een avondwedstrijd) nog geen kampioen, dat werden ze pas tegen Willem II, volgens mij de wedstrijd erop.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het was ook nog eens de kampioenswedstrijd tegen FC Utrecht dus iedereen door het dolle natuurlijk![]()
blijftquote:
Een van de vetste doelpunten die ik live heb mogen aanschouwen![]()
Ik vergeet het einde van zijn voetbal loopbaan nooit weerquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:38 schreef pascalheister het volgende:
geweldige speler met een fantastische teckniek
die hakbal vergeet ik nooit meer
Ben voor bijna 100% procent van overtuigd dat dit de kampioenswedstrijd op Zondagmiddag thuis tegen de FC Utrecht was.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze werden die avond (was een avondwedstrijd) nog geen kampioen, dat werden ze pas tegen Willem II, volgens mij de wedstrijd erop.
![]()
Dat was na de wedstrijd tegen NEC. Hij nam toen tegelijk met Valckx afscheid van PSV als ik 't me goed herinner. Volgens mij heb ik het programmaboekje van die wedstrijd nog bewaard.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:46 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Hee, ga eens snel buiten spelen jij!!! Nilis![]()
Ik heb velen om me heen op de tribune zien huilen toen hij afscheid nam van het PSV publiek.
Hij was mijn idool in mijn jonge tienerjaren!!!
Inderdaad samen met Valckx (ik heb die dingen (geen idee hoe je die noemt), die we kregen bij dat afscheid nog boven mijn bed hangen. PSV zwaait Luc en Stan uit.quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Hij nam toen tegelijk met Valckx afscheid van PSV als ik 't me goed herinner.
Je had toch gelijk Boskequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben voor bijna 100% procent van overtuigd dat dit de kampioenswedstrijd op Zondagmiddag thuis tegen de FC Utrecht was.
Maar ik ga het meteen even nakijken!
Ja dat kan gebeuren. Het was gevoelsmatig ook nog middag, op dat moment. (volgens mij begon die wedstrijd al om 18.00 uurquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je had toch gelijk Boske![]()
Zou echt zweren dat het de kampioenswedstrijd betrof en geen avondwedstrijd was maar ik heb me vergist!
Die hakbal-goal was toch tegen Willem II?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze werden die avond (was een avondwedstrijd) nog geen kampioen, dat werden ze pas tegen Willem II, volgens mij de wedstrijd erop.
[KNIP]
Nee, dat was tegen FC Utrechtquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:32 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Die hakbal-goal was toch tegen Willem II?![]()
Klopt ik haal ook de kampioenswedstrijd en de wedstrijd met de geniale hakbal-goal door elkaar. Die goal tegen Bayern was ook lekker trouwens. Onderkantje lat en tegen Duitsers, dus dat is altijd goed (was volgens mij ook het 100e doelpunt van Nilis bij PSV).quote:
Inderdaad, dat zongen we toendertijd erg vaak. Geweldig was datquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef PyTh het volgende:
Ik spring voor Luc Heey, Jij sprint voor Luc Heey, Wij spring allemaal voor Luci Luci Luci Luci![]()
![]()
![]()
![]()
Erg goede speler, maar hem met Bergkamp vergelijken? Bergkamp is semi-godquote:Op donderdag 24 maart 2005 10:37 schreef Tobbes het volgende:
Overschatte speler.
Type Bergkamp, maar dan minstens 2 klassen lager.
Ach ja, andere opleiding he
dit is niet helemaal juist. Na het wk 94 liep het idd minder met belgie, maar op het wk 90 werden de rode duivels na brazilie gekozen als best voetballende ploeg. Toen gingen ze er in 119de minuut zwaar onverdiend uit tegen engeland. Ik denk dat nilis toen wel id selectie zat, maar nog geen basisplaats had. Op het wk 94 werd nilis gepasseerd door het trio Scifo - Degryse - Weber. Weber die was genaturaliseerd tot belg, en dat zette kwaad bloed bij sommigen, omdat daardoor nilis op de bank zat. Op dat wk werd belgie genekt tegen de duitsers door def rothlisberger.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:46 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je kan het ook zo zien; Toen Nillis nog bij het nationale elftal voetbalde had belgie nog een kleine rol van betekenis. Alhoewel dat ook niet helemaal alleen aan hem lag.
hier heb je gelijk in. Dat is nu eenmaal de aard vh beestje, belgen zijn een bescheiden volk, harde werkers, die geen grote mond opzetten. Ik vind dat best ok, maar soms is het idd een nadeel.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:57 schreef Daiha het volgende:
Echt een bescheiden Belg.
Zolang die belgen hun bescheidenheid niet afleggen zullen ze nooit de absolute top bereiken.
Als je hoort hoe schuchter die belgen praten, aan de verwijfde kant eigenlijk. Neem nou Goor, en Buffel en vroeger dus Nilis. Zonder de Nederlandse schreeuw-mentaliteit komen ze er (net) niet.
Niet dat ik het erg vind hoor, vind de Belgen echt een geweldig volkje!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
een geweldige voetballer, heb op mn nieuwe thuisshirt ook NILIS laten drukken!! veel goeie reacties op gehad.. zelfs van luc zelf die we in het centrum van eindhoven tegen waren gekomen voor een wedstrijd!!
[afbeelding]
Waarom stiekum Suijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:46 schreef Suijk het volgende:
Verder vond ik het stiekem ook gewoon een hele goede voetballer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |