Ik ben er ook tegen een uurtje of kwart over zes... mooi weer in mn eigen vakkie P..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:14 schreef Apoc2003 het volgende:
Ben nog nooit naar rembrandt geweest, maar dat komt voornamelijk omdat ik er erg weinig mensen ken daar... ik zit dan ook niet in vak Q maar er vlak naast
Nog maar 5 uurHoelaat gaan jullie allemaal naar t stadion ? Ik pak mijn fiets om 6 uur ... ik wil wel een goeie plek, en hopelijk zijn er niet van die zeurende mensen die voor het eerst dit seizoen naar heracles gaan en perse op hun "eigen" plekje willen zitten, zodat de mensen die wel altijd komen kijken niet naast elkaar kunnen zitten
![]()
Ik lees net in het gb van RTV Oostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:16 schreef tukkeronline het volgende:
Mooie "column" van Tom Egbers in de Tubantia vanmorgen! Maarre, komt het wel of niet Oost vanavond???
Maar die loopt misschien nog een weekje achter???quote:"Live op Groot beeldscherm | Ruurd uit Almelo | 20-5-2005 13:45:34"
In de Almelose binnenstad is de wedstrijd live te zien op een groot beeldscherm.
In een grote tent op het amaliaplein. tegen over de shamrock is dat.
Vak Pquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef Vince22 het volgende:
Ik ben er ook tegen een uurtje of kwart over zes... mooi weer in mn eigen vakkie P..
Nee klopt wel, stond ook in de krant vanmorgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
Maar die loopt misschien nog een weekje achter???
Waar halen ze die beelden dan vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef Apoc2003 het volgende:
Nee klopt wel, stond ook in de krant vanmorgen.
Satellietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
Waar halen ze die beelden dan vandaan?
Ik ga over 3 kwartier iedereen heel veel plezier jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:36 schreef Apoc2003 het volgende:
Over een half uurtje ga ik er heen, nu eerst even een goede bodem leggen... want je weet maar nooit hoe laat het gaat worden vannacht
Iedereen veel plezier vanavond en tot ziens in t stadion![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |