bronquote:Yuri Rose in gesprek met Heracles Almelo.
De sportredactie van Almelo Nieuws heeft uit betrouwbare bron vernomen
dat er gesprekken worden gevoerd met ex-Heracles speler Yuri Rose.
Rose die bankzitter is bij Heerenveen zou graag weer wekelijks willen spelen.
Of Heerenveen hem wil laten gaan is nog maar de vraag. Of huren tot de
mogelijkheden behoren word ook nog over gepraat. Intussen zou de zaak-
waarnemer van Sikora (Ajax) deze speler hebben aangeboden.
Hij mag transfervrij vertrekken bij Ajax.
bron: http://www.voetbalplus.nl/quote:Gerald Sibon te duur voor Genk
[19/05/2005] Gerald Sibon lijkt te duur voor KRC Genk. De aanvaller is op een zijspoor geraakt bij PSV en mag komende zomer dan ook vertrekken uit Eindhoven. Sibon moet anders volgend seizoen genoegen nemen met een bijrol achter Jan Vennegoor of Hesselink en zijn stand-in Robert.
KRC Genk vroeg al na de salariseisen van Sibon, maar vond deze toch iets te gortig. Eerder werd al bekend dat ook Heracles Almelo belangstelling had in de aanvaller. Het zou opvallend zijn als Heracles wel aan zijn eisen kan voldoen. Genk behoort tot de best-betalende ploegen in de Belgische Jupiler League
De blikken snijbonen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:32 schreef RaZieL669 het volgende:
Dus ieder die zich geroepen voelt, sleep de blikken S mee van de Aldi
Schultenbrauer voor de niet-paupers onder ons.quote:
Het traditionele zwerver-op-het-bankje-bier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef RaZieL669 het volgende:
Schultenbrauer voor de niet-paupers onder ons.
Het traditionele pauper-bier.
Oh mén praat me er niet van.. gister sliep ik een keer om half 3 ofzo... vannacht nog gedroomd erover zelfs... zal de uitslag van mijn droom maar niet vertellenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Apoc2003 het volgende:
Pauper
Heracles![]()
Heb slecht geslapen vannacht... paar keer wakker geworden van de zenuwen en de zenuwen worden alleen maar erger nu... nog maar 7 uur !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |