Goedzo Daantje. Jammer voor Sandra though.quote:Priscilla Nasi zal binnenkort het juk van haar moeder Patty Brard definitief afschudden. Begin mei treedt Priscilla, bekend geworden door Patty's Posse, namelijk in het huwelijk met de 34-jarige Daan Leeflang, ook wel bekend als DJ Dano.
Daan vroeg haar tijdens het dansfeest Thunderdome ten huwelijk. Wat dit voor gevolgen heeft voor Priscilla's opleiding in Zwitserland is overigens onduidelijk.
Och, dat is Daantje.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:05 schreef LostFormat het volgende:
Erg romantisch ook dat aanzoek op thunderdome.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Name of the DJ? Plaat ken je niet?quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:28 schreef BVO het volgende:
Ik ken heel die Dano niet.
Die Priscilla is op zich wel leuk, maar mij een beetje té ordi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Name of the DJ? Daar heeft Dano toch niks mee te maken op een niet-zo-heel-bijzondere remix na?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Name of the DJ? Plaat ken je niet?
Dreamteam?
vast hardcore natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:05 schreef CasB het volgende:
Dano heeft wel een aantal goeie nummers...
Ik vraag me af welk nummer ze gaan draaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop