Muziek, hoesten, lopen naar de koelkast, heen en weer lopen...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Internetten maakt toch geen lawaai?.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Tenzij je alle posts hardop voor leest met verschillende stemmetjes enzo. Dan kan ik me voorstellen dat je de rest van het huis uit de slaap houdt..
ik stoot altijd heel hard overal tegenaan en knal met de deuren terwijl ik heel zachtjes probeer te doenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, maar je wéét dat er al zo vaak over gediscussieerd is, dat zo lang jij nog in huis woont, je niet na twaalven kan gaan zitten internetten en de hele tijd lawaai maken zodat de rest niet kan slapen!
Sssst! Doe nou niet! Straks maakt iemand hier nog zijn buren wakker!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Hhhhmmmmhhhhaaaaaaiiiiiiiiii rrrrrrrrroooooaaaaaaarrrrrrrrr ik ben Nathan Hhhhhhhmmmmmmhhhoe ist hier?"
Ik ook en dat is precies de reden dat ik nu maar naar bed ga, voordat de ouders gaan klagenquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik stoot altijd heel hard overal tegenaan en knal met de deuren terwijl ik heel zachtjes probeer te doen![]()
*inklok*quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Nachtploeg?
Meneer XMN8R! Ik dacht dat u al lang naar een tropisch en zonovergoten eiland was vertrokken.quote:
Nog 5 nachtjes slapenquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Meneer XMN8R! Ik dacht dat u al lang naar een tropisch en zonovergoten eiland was vertrokken. [afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:23 schreef gothic-blackie het volgende:
nog ¤1,09 op me rekening, ben blij dat morgen de stufi komt, want ging vandaag maar lenen bij me paps, om toch maar wat cola in huis te hebben (me ouders betalen uit principe de cola niet en zow) dus kan niet wachten totdat ik morgen na school de stad in duik om een klein deel van de stufi uit te geven
Nou ja, ik bedoel, tram 9 en een kwartier later is hij ook nog op het strand! Het is dus én én!quote:
Oh, ja, lijn 9 is wel een bruine lijn ja. Lijn 1 niet, die gaat naar het Kurhaus.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, tram 9 en een kwartier later is hij ook nog op het strand! Het is dus én én!
uiteraard, als het maar niet tussen 28-03 en 13-04 isquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou doei hè. Kom je ook naar de Waxxer-Representatie-Meet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |