Hehehe, klopt, daarom heb ik die gelijk eruit gesloopt en recaro kuipjes erin gegooid. Dan zou je nog kunnen klagen over de doorgezakte achterbank, maar die zit er niet meer inquote:Op woensdag 23 maart 2005 15:44 schreef Repeat het volgende:
Owja GSI rijders in brikken van 20 jaar ook
*checkt naam*quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:47 schreef Thrilled het volgende:
Repeat, dont tell me thats a brown smelly thingy in ur avatar...
niets mis meequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*checkt naam*
drol.gif
[afbeelding]
OT:
Vaak rijden ze in stratemakersferrari's.
en worden tegelijkertijd geblowjobt door hun blonde vriendin![]()
Dat niet, maar ik betrap me er inderdaad wel eens op dat ik ook een beetje zo hang. Het is gewoon een geile comfortabele houding.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:02 schreef greatgonzo het volgende:
jij bent zeker ook zo'n pauperjostie die zich herkent in dit soort rijders, adriaan?
zeker tijdens die blowjobquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:07 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik betrap me er inderdaad wel eens op dat ik ook een beetje zo hang. Het is gewoon een geile comfortabele houding.
OMGWTFLOL!!11quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:07 schreef Adriaantje het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik betrap me er inderdaad wel eens op dat ik ook een beetje zo hang. Het is gewoon een geile comfortabele houding.
Het is kansloos.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
OMGWTFLOL!!11Zo triest als je zo zit
Zeker als je ook nog zon kansleaus petje draagt
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
OMGWTFLOL!!11Zo triest als je zo zit
Zeker als je ook nog zon kansleaus petje draagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |