http://phobos.plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=155392quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En hoe heet die?
Ik zag net dat ik nog een paar cd-bonnen eb, dus dan haal ik die cd van de week wel![]()
En ik ga zo die soudtrack van Goodbye Lenin kopen
Het heeft een hoog tingeltangel-gehalte inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2005 14:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ja, ik kan die clavecimbel ook wel waarderen. Gelukkig wordt dat instrument niet zo heel veel gebruikt, dan denk ik dattie snel gaat vervelen. Voorlopen van de piano, zonder de mogelijkheid hard of zacht aan te slaan toch, grof gezegd?
btw als je je regt bij allofmp3.com kan je gratis nummers beluisteren (wel low-quality)quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:35 schreef DaDude1987 het volgende:
niemand die een vergelijkbare artiest weet ??
ubergrote kick![]()
Oeps, kutkick zie ik nu.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Soundtrack van "Fabuleux destin d'Amélie Poulain" dood gedraait.
Lekker rustgevend tijdens het werken.
ik heb zo een beetje de discography van Tierssen en ik moet zeggen dat Amelie en Lenin toch wel de beste nummers zijn al zijn er enkele nummer gerecyceld uit vroeger werk. Zo zijn er instrumentale nummers van Amelie die hij eerder van zang heeft voorzien (not my favorite to say the least). En idd is zijn eerdere werk nou niet echt heel sterk te noemen...maar we kunnen nog wel mooie dingen verwachten van deze componist!quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:42 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk is Yann Tiersen nog vrij experimentele en chaotische muziek. Wanneer je de kans krijgt om hem live te zien, verwacht dan in elk geval geen Amélie of Goodbye Lenin! muziek.
Vind trouwens dat er een geweldige sfeer hangt op de Amélie en Goodbye Lenin! soundtrack, alleen daarvoor zou ik het al doen. Al ken ik wel mensen die op een gegeven moment echt gestoord werden van de overheersende accordeon.
Ikzelf heb hem overigens live gezien en vond het geweldig.
Hij is net in NL geweest, afgelopen 12 februari stond 'ie in de Paradiso.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
een tvp voor deze prachtige muziek...
hij komt naar nederland trouwens he? in mei dacht ik
sorry, ik ben na al die verziekte reclames allergisch geworden voor het woord 'lenen'.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef clowncloon het volgende:
En het was veeeeel minder goed dat ik verwachtte...veel rock en en heeeeeel weinig lenen of amelie
Lag an sich wel in de lijn der verwachting IMO... Magoed, das de artiest zelf...quote:Op maandag 19 februari 2007 12:23 schreef clowncloon het volgende:
En het was veeeeel minder goed dat ik verwachtte...veel rock en en heeeeeel weinig lenen of amelie
http://en.wikipedia.org/wiki/Gotan_projectquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Vertel eens wat meer over Gotan project als je wilt, dat ken ik namelijk niet.
Ik zei je nog zo: FEBRUARI.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
een tvp voor deze prachtige muziek...
hij komt naar nederland trouwens he? in mei dacht ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |