Héél erg geintresseerd zelfsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De prijs is m.i. ook heel prima maar ik kan hem niet komen brengen. Volgens mij zijn een aantal mensen in de regio ook geinteresseerd voor 550 euro en dat is voor mij wat makkelijker af te handelen.
600 als die monitor erbij komt hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En jij bent nog steeds de eerste die 550 heeft geboden.
Ah, excuus, bod niet gelezen. Verhoog mijn bod dan naar 560 ex. monitor. Hoop dat het mogelijk is om dan evt. woensdag al tot verkoop te komen. Hoeveel zou je voor de DiNovo set willen hebben?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben dit weekend helaas niet in Maastricht; ben vanaf woensdag weer in Maastricht. Volgens mij heb ik een bod van 550 excl. en 600 incl. monitor van Tha_T dus ik vrees dat je daar boven moet gaan zitten.
Overigens heb ik ook een DiNovo set in de aanbieding, mocht daar interesse voor bestaan
Dan maak ik er 600 ex. van maar dat is wel over een maandje pas. Aan de TS de keusquote:Op zondag 22 mei 2005 17:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ok, dan kan ik nog maar een keer hoger gaan, ¤575 ex. monitor ex. speakers. Wel met koopgarantie voor woensdag en dus het voordeel dat je dan al cash over het geld kunt beschikken. De speakers komen er dan hoogstwaarschijnlijk ook bij, mits de vraagprijs niet te hoog is. Kan dus helaas niet hoger bieden, maar snelle afhandeling heeft natuurlijk ook z'n pluspunten...
Ja, me also curious...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus Tha_T......?
Zorg ik dat ik over een maand het geld bij elkaar hebquote:Op maandag 23 mei 2005 13:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus Tha_T......?
Kloptquote:Op maandag 23 mei 2005 19:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tenzij er iemand gaat bieden boven jouw 570 voor de set is ie dus van jou over een maand.
Tha_T; heb je enig idee wanneer je deze kant op komt voor de PC? Ik ben eind juni niet al teveel in Maastricht nl. ivm werk.quote:
quote:john dorst
<dorst.john@gmail.com> to me
More options May 27 (3 days ago)
Ik heb net een oude forum van u zitten bekijken. Ik heb eens gehoort
dat Dell een soort afdeling had in Maastricht, en als ik u zo'n beetje
volg verkoopt u computers aan de lopende band, en een forum is volgens
mij niet bedoeld om als (1mans of meer) bedrijf pc's te verkopen!
Het gaat allemaal veel te makkelijk bij u, ff 1024 mb geheugen i.p.v.
512mb ff schermpje erbij. Net of de voorraad nog genoeg is.
Tot ziens!
Ja ik heb enig idee. Arbeidsstaat is opgestuurd dus binnen 2 weken geldquote:Op maandag 30 mei 2005 18:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tha_T; heb je enig idee wanneer je deze kant op komt voor de PC? Ik ben eind juni niet al teveel in Maastricht nl. ivm werk.
En nog even tussendoor: dit kreeg ik via mail.
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |