Ik moet helaas afhaken, aangezien het mobo er toch niet zomaar uit te halen is. Succes met de verkoop nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's mooi, want zoveel potentiele kopers zijn er niet in de regio. Bod is genoteerd maar ik vind 450 echter te mager vergeleken met wat ik ervoor betaald heb zo'n 4 maanden geleden.
hardware 100% jah niet de software en service!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Dell is het beste computermerk dat er is. Heeft alleen A-merk hardware der in zitten. Alle hw die jij hebt en goede merken vindt, zitten daar ook in. Dell maakt nix zelf. Ze kopen in of relabellen alles.
Lijkt me sterk, dan zou je hem dus ook niet naar een computerboer mogen brengen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:41 schreef Tuutje het volgende:
[..]
Vervalt tegenwoordig niet je garantie bij Dell als je die kast opentrekt?
Neem aan dat je dat gedaan hebt om 1024 mb in te krijgen.
Doe ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tha_T: Prima; je kunt me mailen als je tegen die tijd nog interesse hebt (mail staat in profiel)
Dan zal hij met meer dan 600 euro komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
PC nog te koop? Heb wellicht een andere koper voor je (in de buurt).
Zit er een beeldscherm bij btw?
Ok, klinkt goed. Met kleine meerprijs denk je aan? ¤50 oid?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Er zit geen beeldscherm bij want de TFT gebruik ik als tweede beeldscherm bij mijn iBook. Ik kan er evt. voor een kleine meerprijs een 19" CRT IIyama bij doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |