abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29322526
Er wordt helemaal niks meer uitgezonden (van CSI: NY), 't keert vanaf 8 september (donderdag) weer terug op RTL 5.
pi_29322663
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er wordt helemaal niks meer uitgezonden (van CSI: NY), 't keert vanaf 8 september (donderdag) weer terug op RTL 5.
stomme publieke vorlichting van RTL.. krijg net een mailtje met dat ze NY aan het uitzenden zijn momenteel... de nieuwe afleveringen... en ik maar zoeken in de gids!
pi_29322908
Vreemde mensen daar ... zou heel raar zijn als ik t gemist hebt (niet dat het zo'n groot probleem is aangezien ik het hele seizoen inmiddels gezien heb, maar toch )
pi_29323158
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vreemde mensen daar ... zou heel raar zijn als ik t gemist hebt (niet dat het zo'n groot probleem is aangezien ik het hele seizoen inmiddels gezien heb, maar toch )
ik heb ookhet hele eerste seizoen al gezien... maar vond het ook al zo vreemd dat ik het niet in de gids kon vinden en ik zou het ook vreemd vinden als ze het midden in de zomer zouden uitzenden vanwege kijkcijfers enzo
pi_29326268
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29328086
Zuiker wants to overhaul CSI: NY

By TARA MERRIN -- Calgary Sun

BANFF -- CSI: New York is about to get a Big Apple sized makeover.

CSI creator Anthony E. Zuiker says the show's dark, underground feel is turning viewers off and desperately needs to be changed.

"In television, you don't know what you've got until you know what you've got," he says. "What we've got is very gritty and it's not working. We're going to lighten it up to get people to come back."

The grey look of the spinoff, its seedy sets and graphic storylines will be overhauled before the new season starts up next fall, says Zuiker, speaking at the Banff World Television Festival.

"The mistake we made was having no windows -- there has been too much of the underbelly of New York shown ... we're going to be in a high-rise with views of the city and we're going to tell lighter stories that could only be told in New York."

Zuiker, one of the most coveted screen and television writers in the business, says 100% of his energy is focused on making CSI: New York a success. That, he adds, is why a CSI movie won't happen anytime soon.

"We have joked about a movie involving all three CSIs, but I don't know," he says. "I originally spoke to (executive producer) Jerry Bruckheimer about that, but he feels it's not the right time."

And timing is something the creators of the mega-hit crime series knows a thing or two about.

Zuiker, a former Las Vegas tram driver who was surviving off ketchup sandwiches seven years ago, couldn't have picked a better time to pitch his show idea for CSI, inspired by the Discovery Channel forensic series The New Detectives in 1998.

"I don't watch TV which is probably why it felt fresh to them -- there was nothing like it on TV. They thought it was great."

Zuiker didn't know much about forensic science, so he spent six weeks with the Las Vegas Police Department's forensic unit.

"One day I was able to ride along with them. I saw a lot of dead bodies ... and a suspect hiding under the bed. I got a big education there."

The rest, as they say, is history.

En op een ander forum:
http://talk.csifiles.com/postlist.php/Cat/0/Board/csiny/page/0

Denken ze ook dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de serie zal verlaten
pi_29330841
SPOILER
pi_29336091
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_29341088
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:48 schreef BlueCurl het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_29374597
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_29377536
Niet kijken, niet kijken. Al die spoilers

Ik vind dat donkere juist wel leuk aan NY, ik snap niet wat er mis mee is, daardoor onderscheid NY zich juist.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_29400812
The evidence is there:
SPOILER
  donderdag 4 augustus 2005 @ 00:42:06 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29412991
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_29442246
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef rena het volgende:
Niet kijken, niet kijken. Al die spoilers

Ik vind dat donkere juist wel leuk aan NY, ik snap niet wat er mis mee is, daardoor onderscheid NY zich juist.
omdat er heeel veel mensen zijn die het te donker vinden zo'n 99% denk ik... daar ben ik er ook 1 van.
pi_29443384
In het begin vond ik het leuk ... maar als je nu het verschil bekijkt tussen de eerste en de laatste aflevering is het verschil qua kleur wel erg groot ... eigenlijk vrij onnatuurlijk zelfs dat blauwe filter. Ik vind het zo wel goed. Zolang ze wel wat typische New Yorkse dingen erin gooien blijft het toch wel een eigen show.
pi_29501834
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 13:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
In het begin vond ik het leuk ... maar als je nu het verschil bekijkt tussen de eerste en de laatste aflevering is het verschil qua kleur wel erg groot ... eigenlijk vrij onnatuurlijk zelfs dat blauwe filter. Ik vind het zo wel goed. Zolang ze wel wat typische New Yorkse dingen erin gooien blijft het toch wel een eigen show.
Ik heb nogal moeite met het mortuarium Ik zou daar niet graag willen liggen hoor... Zo oud en donker.. en daar ook nog eens dode mensen onderzoeken. Nee dank je...
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:50:38 #292
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29511261
CSI: NY begint 21 September pas weer in Amerika
Kan niet zolang zonder nieuwe afleveringen..
  Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:51:20 #293
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29511283
Hopelijk zenden ze de rest van seizoen 2 terug uit op VT4. Enkel de eerste 12 afleeringen gezien
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:51:53 #294
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29511300
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Jump het volgende:
Hopelijk zenden ze de rest van seizoen 2 terug uit op VT4. Enkel de eerste 12 afleeringen gezien
Seizoen 2
  Lieve Belg dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:52:40 #295
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29511329
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Seizoen 2
Ik bedoel seizoen 1 dus
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:02:44 #296
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29511643
Ben benieuwd hoe "echt" het nieuwe mortuarium en lab eruit ziet, aangezien je de skyline van NY ziet..maar t wel in LA word opgenomen..
pi_29516180
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd hoe "echt" het nieuwe mortuarium en lab eruit ziet, aangezien je de skyline van NY ziet..maar t wel in LA word opgenomen..
Das gewoon een duur en groot doek dat je ziet
pi_29516217
3
pi_29516218
2
pi_29516222
1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')