Ach na ja ... ik ga op vakantie naar Amerika, misschien kan ik nog een re-run zien daar (mocht ik op dat tijdstip in m'n hotelkamer zitten, ik ga er niet heen om persé re-runs te kijken daar)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Dafje33 het volgende:
[..]Ja, je kunt niet alles hebben iin het leven
![]()
Ik ben hem aan het opnemenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanavond aflevering 15 van seizoen 1:
"When a bride and the doves that were to be released at her ceremony collapse moments before the wedding, Mac and Danny investigate their mysterious deaths. Although the team is anxious to perform an autopsy on the bride, Dr. Hawkes is impeded by the victim’s father, who requests that the body be blessed by a rabbi first. Meanwhile, Stella, Aiden and Det. Flack discover the handless body of an ex-con at a Staten Island monastery that is rumored to be haunted by monks who were once murdered there."
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hele leuke aflevering, die bruidsjurk was wel lachen ... alleen die man die z'n hand eraf beet ... jek![]()
Platgedrukt ook niet echt, inderdaad jammer dat er weer zo'n zomerprogrammering komt.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef rena het volgende:
Wat een afleveringLijkt me niet echt fijn, bondage
En nu komt het niet meer
![]()
dat snapte ik dus ook niet helemaal, hij moest daar gaan graven omdat hem wijs was gemaakt dat er iets lag begraven. alleen de handboeien en afgebeten hand snap ik niet..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?
omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand afquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?
Net als een dier dat gevangen zit...brrrr.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand af
maar je zag hem zelf ook nog graven, dus dan zat ie niet in de boeienquote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand af
Volgens mij was dat voordattie in de boeien zat, hij moest dus nog door die gast neergemept worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar je zag hem zelf ook nog graven, dus dan zat ie niet in de boeien![]()
De week erna moet het er gewoon weer zijn als het goed is!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef rena het volgende:
NY gaat niet doorVolgende week om 20.30 komt er een of andere film.
Echt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
De week erna moet het er gewoon weer zijn als het goed is!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje: heb je nu al antwoord? want dan zal ik ook weer eens gaan mailen. was toch over wanneer nieuwe afleveringen kwamen (nu dus enkel van lv&mia nu ny gewoon door aan het gaan is!)
Eens zien of ik dan antwoord krijgen zo niet dan zal ik eens herhalingsmailtjes gaan sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik stuurde zaterdg aaf een mailtje en kreeg er zojuist al 1 terugquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:52 schreef BlueCurl het volgende:
ik moet toch echt eens een mailtje gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |