abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27822647
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Ja, je kunt niet alles hebben iin het leven
Ach na ja ... ik ga op vakantie naar Amerika, misschien kan ik nog een re-run zien daar (mocht ik op dat tijdstip in m'n hotelkamer zitten, ik ga er niet heen om persé re-runs te kijken daar)

Wat is trouwens het rechstreekse e-mail adres van de publieksvoorlichting van Yorin, ik heb tot nu toe altijd één of ander formulier ingevuld en ik denk dat het daar altijd fout is gegaan.
pi_27852294
Vanavond aflevering 15 van seizoen 1:
"When a bride and the doves that were to be released at her ceremony collapse moments before the wedding, Mac and Danny investigate their mysterious deaths. Although the team is anxious to perform an autopsy on the bride, Dr. Hawkes is impeded by the victim’s father, who requests that the body be blessed by a rabbi first. Meanwhile, Stella, Aiden and Det. Flack discover the handless body of an ex-con at a Staten Island monastery that is rumored to be haunted by monks who were once murdered there."
pi_27867731
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanavond aflevering 15 van seizoen 1:
"When a bride and the doves that were to be released at her ceremony collapse moments before the wedding, Mac and Danny investigate their mysterious deaths. Although the team is anxious to perform an autopsy on the bride, Dr. Hawkes is impeded by the victim’s father, who requests that the body be blessed by a rabbi first. Meanwhile, Stella, Aiden and Det. Flack discover the handless body of an ex-con at a Staten Island monastery that is rumored to be haunted by monks who were once murdered there."
Ik ben hem aan het opnemen .
Heb nu geen zin om TV te kijken, kijk het wel wanneer het mij uitkomt
pi_27889012
Aparte aflevering, ik wist niet dat je ook op zulke manieren dood kon gaan (die kleding)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27890838
Hele leuke aflevering, die bruidsjurk was wel lachen ... alleen die man die z'n hand eraf beet ... jek
pi_27951868
Nu snap ik er niks meer van, volgens de TV Gids (ik heb de KRO gids thuis) komt CSI: NY gewoon zondag, en daarna U2. Ik vond t ook al raar, want CSI komt normaal al om 20.30u en niet om 21.25u waarop U2 zou beginnen.
pi_27958827
zondag 19-06, 20:30 uur
Mac en Stella ontdekken een half lijk onder een container.

Gewoon om half 9 www.yorin.nl
And you know I might
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:13:39 #258
111260 Charmian
a little joy
pi_27962367
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hele leuke aflevering, die bruidsjurk was wel lachen ... alleen die man die z'n hand eraf beet ... jek
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_28073292
Wat een aflevering Lijkt me niet echt fijn, bondage
En nu komt het niet meer
And you know I might
  zondag 19 juni 2005 @ 22:08:26 #260
111260 Charmian
a little joy
pi_28073948
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef rena het volgende:
Wat een aflevering Lijkt me niet echt fijn, bondage En nu komt het niet meer
Platgedrukt ook niet echt, inderdaad jammer dat er weer zo'n zomerprogrammering komt.
pi_28074132
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?
dat snapte ik dus ook niet helemaal, hij moest daar gaan graven omdat hem wijs was gemaakt dat er iets lag begraven. alleen de handboeien en afgebeten hand snap ik niet..
pi_28074222
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:

[..]

omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand af
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 19 juni 2005 @ 22:20:26 #263
111260 Charmian
a little joy
pi_28074344
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef milagro het volgende:

[..]

omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand af
Net als een dier dat gevangen zit...brrrr.
pi_28074352
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef milagro het volgende:

[..]

maar je zag hem zelf ook nog graven, dus dan zat ie niet in de boeien
  zondag 19 juni 2005 @ 22:22:20 #265
111260 Charmian
a little joy
pi_28074403
quote:
Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef Thrilled het volgende:

[..]

maar je zag hem zelf ook nog graven, dus dan zat ie niet in de boeien
Volgens mij was dat voordattie in de boeien zat, hij moest dus nog door die gast neergemept worden.
pi_28074791
ohh ok
pi_28130413
Dafje: heb je nu al antwoord? want dan zal ik ook weer eens gaan mailen. was toch over wanneer nieuwe afleveringen kwamen (nu dus enkel van lv&mia nu ny gewoon door aan het gaan is!)

Eens zien of ik dan antwoord krijg en zo niet dan zal ik eens herhalingsmailtjes gaan sturen
pi_28133189
NY gaat niet door Volgende week om 20.30 komt er een of andere film.
And you know I might
pi_28134027
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef rena het volgende:
NY gaat niet door Volgende week om 20.30 komt er een of andere film.
De week erna moet het er gewoon weer zijn als het goed is!
pi_28134849
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

De week erna moet het er gewoon weer zijn als het goed is!
Echt?
And you know I might
  vrijdag 24 juni 2005 @ 14:59:12 #271
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_28195337
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje: heb je nu al antwoord? want dan zal ik ook weer eens gaan mailen. was toch over wanneer nieuwe afleveringen kwamen (nu dus enkel van lv&mia nu ny gewoon door aan het gaan is!)

Eens zien of ik dan antwoord krijg en zo niet dan zal ik eens herhalingsmailtjes gaan sturen
Neuh, nog steeds niks!
Pimp my Daf!
pi_28647860
ik moet toch echt eens een mailtje gaan maken
pi_29146137
Ik verveelde me de afgelopen 2 weken, dus heb ik het seizoen van CSI: NY maar afgekeken. De laatste afleveringen waren echt

Hier wat informatie over seizoen 2, t is vrij wat, lezen op eigen risico! Als je seizoen 1 nog niet gezien hebt zou ik het niet doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29147783
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29322048
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 10:52 schreef BlueCurl het volgende:
ik moet toch echt eens een mailtje gaan maken
ik stuurde zaterdg aaf een mailtje en kreeg er zojuist al 1 terug

alleenaangezien ik op vakantie ben geweest... ik kan geheel NY niet meer terug vinden in de gids... wanneer word het nu uitgezonden?

CSI = vrijdag
CSI Mia = dinsdag

toch? of loop ik nu weer achter???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')