Ik ben een keer bijna aangerand door iemand die te veel op had...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ja en dan heb je nog van die paupers die heel lastig worden als ze drinken. Laatst nog meegemaakt met een collega van mij, die viel een meisje lastig
Biaaaatch!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:56 schreef Blistex het volgende:
Kloneeeeh
Klopt en de hete zon werkt dan tegen je..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet het nu ook wel, maar op vakantie bijvoorbeeld dan eet je meestal al slecht en dan valt het wel sneller verkeerd
Nee zolang was ik er niet. Ik zag trouwens heel veel kraagjes bij binnenkomst, qua kleding staken wij er bij wel afquote:Ja dat is echt irritant. Had je daar in de Beurs geen last van?
Ferme trap richting kruis en klaarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben een keer bijna aangerand door iemand die te veel op had...
Gelukkig had hij zódanig veel op dat hij steeds moest kotsen, en vervolgens halflam in slaap viel zonder me echt iets te doen. Dat was mijn redding.
Echt verschrikkelijk ja die kraagjes en die matjes en die hele kakzooiquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
Nee zolang was ik er niet. Ik zag trouwens heel veel kraagjes bij binnenkomst, qua kleding staken wij er bij wel af![]()
Mja we waren met een groepje dus daar bleef ik dan ook staanquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk ja die kraagjes en die matjes en die hele kakzooi![]()
Ja, was het altijd maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ferme trap richting kruis en klaar
Ze waren met z'n tweeën, en ik was 14quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ferme trap richting kruis en klaar
Kakkersquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, was het altijd maar zo makkelijk.
Zo zie ik er soms ook wel eens uit!quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen matje??quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo zie ik er soms ook wel eens uit!
De Beurs is leuk trouwens!![]()
Ik zal het volgende week wel merkenquote:
BVO en Christine daten?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zal het volgende week wel merken
Been there, done thatquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb trouwens met m'n dronken kop wel eens met hele foute jongens staan zoenen
Van die boerengabbers enzo, waarvan je achteraf zegt: woman, what were you thinking
Domme dingen zeggen enzo.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, wil ik net gaan slapen kom jij weer met interessant info. Vertel snel![]()
Momenteel niet; mijn huisgenootje heeft het afgeknipt.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh een plek waar BVO zich thuisvoelt...
Ik wil wel verslag zien hier
Hope so.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Praat je ook met een echte 'studenten -r'?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Momenteel niet; mijn huisgenootje heeft het afgeknipt.
Maar soms wel (meestal omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan).
Ja ik nu ook echt.quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:10 schreef Dizer het volgende:
Ik ga slapen, ik wens jullie allemaal een goede nacht! Slaap lekker allemaal
Tania je krijgt een 4 dubbele wodkaquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:09 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen gedraagt zich losser onder invloed van alcohol
quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tania je krijgt een 4 dubbele wodka
Whehehehhequote:Op woensdag 23 maart 2005 00:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb trouwens met m'n dronken kop wel eens met hele foute jongens staan zoenen
Van die boerengabbers enzo, waarvan je achteraf zegt: woman, what were you thinking
quote:
Garpjequote:Op woensdag 23 maart 2005 00:09 schreef Duiveltja het volgende:
Iedereen gedraagt zich losser onder invloed van alcohol
quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Praat je ook met een echte 'studenten -r'?
Truste Diz!quote:
Ik praat een beetje haagsquote:Op woensdag 23 maart 2005 00:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mijn vrienden van de middelbare school wel. Maar het valt op zich nog wel mee. Ik kan af en toe behoorlijk studentikoos doen (helemaal met mijn jaarclub), maar ik probeer mij altijd enigszins aan te passen aan mijn sociale omgeving. Bij mijn familie ga ik altijd een beetje Amsterdams praten bijvoorbeeld.
quote:
Ik heb dit weekend even genoeg gestapt. Ik heb zin om flink te solliciteren! (Eigenlijk niet, ik heb meer zin om de meest ultiem gave baan te krijgen die er is!)quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zult het wel merken op de meet
Ik heb trouwens zin om flink te gaan stappen binnenkort.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 00:20 schreef Blistex het volgende:
[..]
Oh yeah. I like it when you talk dirty.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |