hij ging vreemd met 1 of andere angelina jolie kloonquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:31 schreef babette21 het volgende:
zeg Niksan, waarom is 't eigenlijk uitgegaan tussen jou en Diz?!
Wat heb ik gedaan danquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
op dit moment ben je je anders niet echt geliefd aan 't maken
krijg er zweethandjes van......
echt waar?!?! 'n kloon nog wel?! neem dan de echte.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef timbob het volgende:
hij ging vreemd met 1 of andere angelina jolie kloon
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat een stille hint is moet je toch eerst die geheime GTST-avatar minnaar van je aan de riem leggen
Nietesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef timbob het volgende:
[..]
hij ging vreemd met 1 of andere angelina jolie kloon
Ik niet hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom ruilt iedereen hier maar steeds van show partner en gebeurd het steeds als ik er niet ben![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je het haar had verteldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga nou niet de onschuld uithangen... ik ben mooi die lul door die acties van jou....
ja nogal...... en viel te verwachten he, met dat charme-offensief van je....quote:
Haha een Jolie kloonquote:
Sorry liefje. Zie aan het aan de positieve kant. Het is eruit, je bent er nu vanaf. Je hoeft alleen nog maar tegen haar te zeggen dat het waar is en dat het over is tussen jou en haar.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nogal...... en viel te verwachten he, met dat charme-offensief van je....
[dramamodus]ik dacht dat ik verdomme de tijd zou krijgen!![/dramamodus]
bar_rel en ik zijn gewoon maatjes! Beste vrienden, meer nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha een Jolie kloon![]()
Bar_rel zeker
en als ik dat nou niet wil.... misschien had ik me wel bedacht....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
Sorry liefje. Zie aan het aan de positieve kant. Het is eruit, je bent er nu vanaf. Je hoeft alleen nog maar tegen haar te zeggen dat het waar is en dat het over is tussen jou en haar.
Ey wat jij laast zei over die grens van grappig zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
bar_rel en ik zijn gewoon maatjes! Beste vrienden, meer niet
Netals jij en Orginial
Babs.... ik ben moe..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
en als ik dat nou niet wil.... misschien had ik me wel bedacht....
gtst?!? waarom in godsnaam?!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ook
Helemaal na het zien van GTST vandaag
Graagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou.... hier nog één![]()
zuipen???? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |