quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Be Cool was geen probleem, Get Shorty zo snel alleen in .mov..En Good Fellas, niets..
http://www.mininova.org/search/?search=good+fellasquote:14 Mar 2005, 01:12 Movies [I] [S]GOODFELLAS (DVD Rip, Widescreen, Movie Only, English, NTSC, AC3 5.1) 4.36 GB
De openingsaflevering van het vorige seizoen, ik heb die hier nog op m'n PC staan, is wel leuk; Enzo Ferrari, Pagani Zonda, Jaguar XJ220, Porsche Carrera GT, Ferrari F40 enz. enz. enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef NerdoNielso het volgende:
zo, ik kom net terug van huize Schoorl, ff met niels om een bakkie bij Leon & Silve... Onder het mom van "je zou nog een praktische opdracht presentatie houden"...
Was wel gezellig, eerst top-gear gekeken, toen zijn we begonnen met een of andere vage film met die baywatch-vent en daarna het tv-deel afgesloten met een kleine discussie over "bouncing babes" (op tv een of ander vage reclame) etc. etc.
Toen zijn we verhuist naar de woonkamer en hebben daar nog een tijd gepraat
En nu zijn Niels & Ik weer thuis en ligt de fam. Schoorl op 1 oor...
Tsja, ik had een paar torrent site geprobeerd, maar die dus niet. Deze staat dus nu ook in de wachtrij om tedownload te worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
http://www.mininova.org/search/?search=good+fellas
Gridlock ofzo toch ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef NerdoNielso het volgende:
.... toen zijn we begonnen met een of andere vage film met die baywatch-vent....
Niels durfde niet alleen denk ik...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef MrAli het volgende:
Vreemd, Niels Boom neemt Niels Witte mee als ie geïntroduceerd word bij het ouderlijk huis van zijn geliefd..
Waarom ga jij dan ook mee, waarom laat je hem Sylve niet alleen vermaken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Niels durfde niet alleen denk ik...
tja als Hans straks ff verteld wat er in het smsje stond dat ie van Niels terug kreeg (eigenlijk stuurde ik die maar gaat om het idee)
tja kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan ook mee, waarom laat je hem Sylve niet alleen vermaken?
Ik ben al lang geintroduceerd bij de fam. Schoorlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef MrAli het volgende:
Vreemd, Niels Boom neemt Niels Witte mee als ie geïntroduceerd word bij het ouderlijk huis van zijn geliefd..
Anyway, voetballen!
zo zo die ali krijgt het nog druk. Leer zelf ff leechen johquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ali, probeer The Big Lebowski eens, ook een goede film.
Ali vroeg om goede films voor hemzelf, dus geef ik hem die. Dit zijn geen films die hij voor mij hoeft te downloaden, dat waren slechts Scarface en Good Fella's.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:38 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
zo zo die ali krijgt het nog druk. Leer zelf ff leechen joh(zie hem hier btw ook staan op usenet
). Of had je geen dvd brander (dat was het zeker)
Uhm, ik zou eerst nog voetbal kijken bij mijn pa, dat begon volgens hem om 7 uur. Dan is de wedstrijd af om 20:45. En kan ik dus om 21:00 bij Cel 4 aanwezig zijn, is dat een probleem of zijn jullie dan al weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ali, probeer The Big Lebowski eens, ook een goede film.
[/terugaanhetleren]
Edit:
werd net gebeld, aangezien het dus texellive is moeten we even wat vroeger naar Cel 4 gaan, we hebben om ongeveer half 8 afgesproken.
Tot dan, landsverdedigers.
Ja, als maat van Leon, maar ook als 'degene die stapelverliefd is op...' ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ben al lang geintroduceerd bij de fam. Schoorl![]()
ik niet... ben veelste moe en kan amper lopen omdat mijn enkel nu toch wel aardig gevoelig isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Welke mensen hier gaan er eigenlijk nog te feesten bij TexelLive vanavond?
Ach, kan ik nog gebruiken als chantagemiddelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef MrAli het volgende:
Ja, als maat van Leon, maar ook als 'degene die stapelverliefd is op...' ?
Ik ga ff (lees: flink lang) feesten met broerders en een vriend van hem...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Welke mensen hier gaan er eigenlijk nog te feesten bij TexelLive vanavond?
Wij waren om 12 uur al weer weg, misschien beetje vroeg, maarja. Nog leuk wat mensen staan uitlachen bij de fietsenstalling en toen met z'n 4en (Henk Joep Marcus en ik) terug naar Den Burg. Halverwege Den Burg, bij de waterzuiveringsinstallatie, reedt Joep door een kuil waarbij z'n achterwiel losschoot en door z'n ketting vast werd getrokken. Daar kon hij niet meer op fietsen en zelfs vooruitduwen ging zwaar.quote:Op zondag 27 maart 2005 04:14 schreef MrAli het volgende:
Zo toch nog wel weer tof vanavond, na de 2-0 overwinning op Roemenië naar Cel 4, daarna redelijk snel richting de Koog, lopend naar de Toekomst nog wat te geinen over 'misschien kom je er wel niet in met dat oranje t-shirt met 'hup-holland-hup' erop'. Zegt die vent bij de Toekomst dat ik er eigenlijk niet in zou mogen omdat ik een voetbalshirt aan had, en dat kon aanstootgevend zijn. Nouja, voor deze ene keer omdat ik ook niet anders bij me had (Nee, gek hé?) mocht het toch wel, als ik beloofde dat ik de volgende keer een ander t-shirt aan zou hebben.
Vervolgens een tijdje later even naar de Wijsneus, toen we daaruit kwamen stond daar buiten een hele groep Duitsers die er niet in mochten. Ruben en Henk en consorten daarna naar huis, terug in de Toekomst met Ellen stond diezelfde groep Duiters wel flink naar mijn t-shirt te wijzen..
Achja, inmiddels was herr Niels ook gearriveerd, toen hij ook vertrokken was (neem ik aan) nog even met Ruben van Vliet (die er toen pas was min of meer) pogoën..
En uiteindelijk naar huis, en die uitsmijter moest me toen nog even 'Mooi t-shirt' zeggen, maargoed, ik ben weer thuis, en zo maar eens ga pitten,
Lekker dan..quote:Op zondag 27 maart 2005 11:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij waren om 12 uur al weer weg, misschien beetje vroeg, maarja. Nog leuk wat mensen staan uitlachen bij de fietsenstalling en toen met z'n 4en (Henk Joep Marcus en ik) terug naar Den Burg. Halverwege Den Burg, bij de waterzuiveringsinstallatie, reedt Joep door een kuil waarbij z'n achterwiel losschoot en door z'n ketting vast werd getrokken. Daar kon hij niet meer op fietsen en zelfs vooruitduwen ging zwaar.
Joep toch maar bij Henk achterop en ik duwde die fiets maar weer, zo tot bij JP doorgereden, toen had Henk ook een lekke band. Toen maar met z'n allen gaan lopen, Joep afgezet en met Marcus naar huis gefietst.
Was dus pas na half 2 thuis, toch wel aardig.
Dat sms jij mij, vannacht, toen jullie al weg waren, maar volgens mij heb je dat naar de verkeerde gestuurd..quote:07-03-2005, 00:42, Ruben M:
Nou je heb niets gemist hoor, alleen dat street dance was wel aardig. We staan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |