Dat slaat toch ook nergens opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, hadden we toen gedaan, en toen zei ze ook ja, om vervolgens de volgende dag toch maar weer nee te zeggen.
Hoe je het wil bekijken..quote:[..]
Niks jammer, ik ben er zelf uitgegaan.
Maar ik ga denk ik wel kijken hoe ze het doen met de nieuwe zangeres.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef errrrr het volgende:
Zo, op naar Ali om 'iin vijf minuten van de baan te worden geslagen'. Daarna ff bij Ruben bijkomen, Constantine kijken, en misschien daarna nog wat voetballen ofzo... leuk, zo'n vrije dag
quote:Dear Nature,
Just fucking stop. I mean it. Snow is fun for a little while, like in the middle of winter when you look outside and it's snowing and you say "ooo! look! snow! it must be winter!".
But it's almost April now. Stop fucking around. Don't make me punch you, nature. I'll do it too. You're being a god damned jerk.
Margo Loos riep al dat dat ingesproken was door Alfredquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:07 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Yep, presentaties gingen idd goed
En zoals die gast uit de jury zei: "de havo leerlingen deden het beter dan de vwo leerlingen."![]()
@ Alwin, wat probeer je 6 op een rij te spelen ?![]()
Ik had het ook niet over de bandsquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
He, trenchtown was die avond anders niet zo slecht.
Ja, en daarvoor nog 2 uur getennist met Hans..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Oef, van 14:15 tot 17:00 gevoetbald, en ik ben nog heel.
Dat zag er voetbaltechnisch echt perfect uit..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, van zo'n douche knap je weer behoorlijk op. Binnenkort toch maar eens wat voetbalschoenen regelen, wil niet weer zo onderuit gaan
.
Douchen is echt heerlijk na zo'n dag... van kwart over twaalf tot vijf uur aan het sporten geweest, op een lunch-onderbreking van een kwartier na dan...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, van zo'n douche knap je weer behoorlijk op. Binnenkort toch maar eens wat voetbalschoenen regelen, wil niet weer zo onderuit gaan
.
We gaan nog veel lol beleven van de zomer heb ik zo het idee..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Douchen is echt heerlijk na zo'n dag... van kwart over twaalf tot vijf uur aan het sporten geweest, op een lunch-onderbreking van een kwartier na dan...
En voetbalschoenen zijn idd wel handig, maar dit ging ook best... nouja, bij jou idd niet altijd'ik kan wel pasen' 'Ali hier komt ie' 'splat'
Heb echt in een deuk gelegen af en toe
Scheve ballen van mij, aannames waarbij ik 'm 30 meter vooruit schop, Thomas die in het doel gaat liggen en het doel wat omvalt, Bart met z'n prachtige broek
Dogvillequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Wie komt er zo even langs 'Dogville' kijken?
Dogville. Goed gelezen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dogville
Anyway, tijd om naar Cel 4 te gaan.
edit: was dat niet die film die Hans had gezien en hem zo langdradig vond?
Heb je em ondertussen al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Had je even eerder moeten zeggen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Get Shortyquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef MrAli het volgende:
Ruben, geef nog eens de namen van de films die ik nog moest downloaden.
Be Cool was geen probleem, Get Shorty zo snel alleen in .mov..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Get Shorty
Be Cool
Good Fellas
Dat was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |