omdat die bak straks weet ik veel waar staat en ik niet telkens naar dat kreng toe wil lopenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waarom text-based? Je bak trok toch met gemak KDE?
Maar idd gewoon 'emerge -s bittorrent'. Dan kom je er wel uit.
das knapquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Kijk hoe ik vlieg, ik vlieg mijzelf voorbij!
Zoals de snelste zwaluwen in mei!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Kijk hoe ik vlieg, ik vlieg mijzelf voorbij!
Zoals de snelste zwaluwen in mei!
Damn zeg, kan je me dat ook leren?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik loop de aarde rond in 10 minuten.
Als je emerged gaat hij compilen, dus je zegt 2x hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:48 schreef NerdoNielso het volgende:
Compilen is saai
*zak chips open maakt*
Compilen is een onderdeel van emergenquote:
ik heb zo'n vermoeden dat e-mergen langer gaat duren (als je niet eerst de source gaat downloadenquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Als je emerged gaat hij compilen, dus je zegt 2x hetzelfde
Had ik dat maar..quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb bovennatuurlijke krachten.
Aha, ok..quote:
Als je niet eerst de source download, is ie met het compilen zo klaar hoor, aangezien er niets valt te compilen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat e-mergen langer gaat duren (als je niet eerst de source gaat downloaden)
Nee!quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Puck is goed
Zou ik ook wat van die "potion" mogen
Ok..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
Nu ben ik Puck. Omdat ik mijn tekst aan het doornemen ben, en een groene legging aan heb.
En zo dus ook toneel heb.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je niet eerst de source download, is ie met het compilen zo klaar hoor, aangezien er niets valt te compilen..
smeer het dan maar een keer in m'n ogenquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee!Alleen ik mag daar misbruik van maken.
Niels snapt toch niet hoe ie het moet gebruiken..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee!Alleen ik mag daar misbruik van maken.
Dat zou Puck niet doen..quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ok..Handig om te weten, dat ik dus geen ruzie met je krijg als je teksten doorneemt, een groene legging aan heb en je zo naar toneel moet. Aangezien bloedend, half dood op de grond liggen denk ik geen pretje is..
Hoi Puck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |