Yep, presentaties gingen idd goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef MrAli het volgende:
Presentatie op school ging goed, al was het wat moeilijk voor sommigen hoorde ik van verschillende kanten. Maar het was iig wel intressant..
Niet gewonnen, die eer wat aan Thomas..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:12 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Beloven jullie dat het nooit zo uit de hand zal lopen?
Je heb het geloof ik ook over dansen gehad, daar doelde ik eigenlijk meer op. Wat eerst niet door zou gaan, en toen zou je eens met Nienke geloof ik een babbel gaan maken, ik denk, misschien is dat toch nog gelukt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:50 schreef DearPrudence het volgende:
Nee, ik treed niet op bij Texellive, omdat ik niet meer bij de band zit.
Damn..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:12 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Beloven jullie dat het nooit zo uit de hand zal lopen?
Ohja, hadden we toen gedaan, en toen zei ze ook ja, om vervolgens de volgende dag toch maar weer nee te zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je heb het geloof ik ook over dansen gehad, daar doelde ik eigenlijk meer op. Wat eerst niet door zou gaan, en toen zou je eens met Nienke geloof ik een babbel gaan maken, ik denk, misschien is dat toch nog gelukt.
Niks jammer, ik ben er zelf uitgegaan.quote:Jammer voor je. Het ging vorig jaar zo goed.
Dat slaat toch ook nergens opquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, hadden we toen gedaan, en toen zei ze ook ja, om vervolgens de volgende dag toch maar weer nee te zeggen.
Hoe je het wil bekijken..quote:[..]
Niks jammer, ik ben er zelf uitgegaan.
Maar ik ga denk ik wel kijken hoe ze het doen met de nieuwe zangeres.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef errrrr het volgende:
Zo, op naar Ali om 'iin vijf minuten van de baan te worden geslagen'. Daarna ff bij Ruben bijkomen, Constantine kijken, en misschien daarna nog wat voetballen ofzo... leuk, zo'n vrije dag
quote:Dear Nature,
Just fucking stop. I mean it. Snow is fun for a little while, like in the middle of winter when you look outside and it's snowing and you say "ooo! look! snow! it must be winter!".
But it's almost April now. Stop fucking around. Don't make me punch you, nature. I'll do it too. You're being a god damned jerk.
Margo Loos riep al dat dat ingesproken was door Alfredquote:Op vrijdag 25 maart 2005 09:07 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Yep, presentaties gingen idd goed
En zoals die gast uit de jury zei: "de havo leerlingen deden het beter dan de vwo leerlingen."![]()
@ Alwin, wat probeer je 6 op een rij te spelen ?![]()
Ik had het ook niet over de bandsquote:Op donderdag 24 maart 2005 20:32 schreef DearPrudence het volgende:
He, trenchtown was die avond anders niet zo slecht.
Ja, en daarvoor nog 2 uur getennist met Hans..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Oef, van 14:15 tot 17:00 gevoetbald, en ik ben nog heel.
Dat zag er voetbaltechnisch echt perfect uit..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, van zo'n douche knap je weer behoorlijk op. Binnenkort toch maar eens wat voetbalschoenen regelen, wil niet weer zo onderuit gaan
.
Douchen is echt heerlijk na zo'n dag... van kwart over twaalf tot vijf uur aan het sporten geweest, op een lunch-onderbreking van een kwartier na dan...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, van zo'n douche knap je weer behoorlijk op. Binnenkort toch maar eens wat voetbalschoenen regelen, wil niet weer zo onderuit gaan
.
We gaan nog veel lol beleven van de zomer heb ik zo het idee..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Douchen is echt heerlijk na zo'n dag... van kwart over twaalf tot vijf uur aan het sporten geweest, op een lunch-onderbreking van een kwartier na dan...
En voetbalschoenen zijn idd wel handig, maar dit ging ook best... nouja, bij jou idd niet altijd'ik kan wel pasen' 'Ali hier komt ie' 'splat'
Heb echt in een deuk gelegen af en toe
Scheve ballen van mij, aannames waarbij ik 'm 30 meter vooruit schop, Thomas die in het doel gaat liggen en het doel wat omvalt, Bart met z'n prachtige broek
Dogvillequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Wie komt er zo even langs 'Dogville' kijken?
Dogville. Goed gelezen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dogville
Anyway, tijd om naar Cel 4 te gaan.
edit: was dat niet die film die Hans had gezien en hem zo langdradig vond?
Heb je em ondertussen al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Had je even eerder moeten zeggen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
Get Shortyquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef MrAli het volgende:
Ruben, geef nog eens de namen van de films die ik nog moest downloaden.
Be Cool was geen probleem, Get Shorty zo snel alleen in .mov..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Get Shorty
Be Cool
Good Fellas
Dat was het.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Be Cool was geen probleem, Get Shorty zo snel alleen in .mov..En Good Fellas, niets..
http://www.mininova.org/search/?search=good+fellasquote:14 Mar 2005, 01:12 Movies [I] [S]GOODFELLAS (DVD Rip, Widescreen, Movie Only, English, NTSC, AC3 5.1) 4.36 GB
De openingsaflevering van het vorige seizoen, ik heb die hier nog op m'n PC staan, is wel leuk; Enzo Ferrari, Pagani Zonda, Jaguar XJ220, Porsche Carrera GT, Ferrari F40 enz. enz. enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef NerdoNielso het volgende:
zo, ik kom net terug van huize Schoorl, ff met niels om een bakkie bij Leon & Silve... Onder het mom van "je zou nog een praktische opdracht presentatie houden"...
Was wel gezellig, eerst top-gear gekeken, toen zijn we begonnen met een of andere vage film met die baywatch-vent en daarna het tv-deel afgesloten met een kleine discussie over "bouncing babes" (op tv een of ander vage reclame) etc. etc.
Toen zijn we verhuist naar de woonkamer en hebben daar nog een tijd gepraat
En nu zijn Niels & Ik weer thuis en ligt de fam. Schoorl op 1 oor...
Tsja, ik had een paar torrent site geprobeerd, maar die dus niet. Deze staat dus nu ook in de wachtrij om tedownload te worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
[..]
http://www.mininova.org/search/?search=good+fellas
Gridlock ofzo toch ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:11 schreef NerdoNielso het volgende:
.... toen zijn we begonnen met een of andere vage film met die baywatch-vent....
Niels durfde niet alleen denk ik...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef MrAli het volgende:
Vreemd, Niels Boom neemt Niels Witte mee als ie geïntroduceerd word bij het ouderlijk huis van zijn geliefd..
Waarom ga jij dan ook mee, waarom laat je hem Sylve niet alleen vermaken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:47 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Niels durfde niet alleen denk ik...
tja als Hans straks ff verteld wat er in het smsje stond dat ie van Niels terug kreeg (eigenlijk stuurde ik die maar gaat om het idee)
tja kan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:03 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan ook mee, waarom laat je hem Sylve niet alleen vermaken?
Ik ben al lang geintroduceerd bij de fam. Schoorlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:33 schreef MrAli het volgende:
Vreemd, Niels Boom neemt Niels Witte mee als ie geïntroduceerd word bij het ouderlijk huis van zijn geliefd..
Anyway, voetballen!
zo zo die ali krijgt het nog druk. Leer zelf ff leechen johquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ali, probeer The Big Lebowski eens, ook een goede film.
Ali vroeg om goede films voor hemzelf, dus geef ik hem die. Dit zijn geen films die hij voor mij hoeft te downloaden, dat waren slechts Scarface en Good Fella's.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:38 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
zo zo die ali krijgt het nog druk. Leer zelf ff leechen joh(zie hem hier btw ook staan op usenet
). Of had je geen dvd brander (dat was het zeker)
Uhm, ik zou eerst nog voetbal kijken bij mijn pa, dat begon volgens hem om 7 uur. Dan is de wedstrijd af om 20:45. En kan ik dus om 21:00 bij Cel 4 aanwezig zijn, is dat een probleem of zijn jullie dan al weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh ali, probeer The Big Lebowski eens, ook een goede film.
[/terugaanhetleren]
Edit:
werd net gebeld, aangezien het dus texellive is moeten we even wat vroeger naar Cel 4 gaan, we hebben om ongeveer half 8 afgesproken.
Tot dan, landsverdedigers.
Ja, als maat van Leon, maar ook als 'degene die stapelverliefd is op...' ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik ben al lang geintroduceerd bij de fam. Schoorl![]()
ik niet... ben veelste moe en kan amper lopen omdat mijn enkel nu toch wel aardig gevoelig isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:57 schreef MrAli het volgende:
Welke mensen hier gaan er eigenlijk nog te feesten bij TexelLive vanavond?
Ach, kan ik nog gebruiken als chantagemiddelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef MrAli het volgende:
Ja, als maat van Leon, maar ook als 'degene die stapelverliefd is op...' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |