dat valt op de site heus wel meequote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik moest even op de hoogte gesteld worden van de laatste nieuwtjes..
pourqoi?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Liefst met foto's die berit heeft gemaakt
Precies, maar tsja, die kon ik niet vinden..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Liefst met foto's die berit heeft gemaakt
wanneer moeten ze gemaakt zijn?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
Precies, maar tsja, die kon ik niet vinden..
Misschien post niet iedereen die er komt wat, ik heb net ook niets gepost, het zoeken naar foto's was snel klaar, die kon ik niet vinden, maar oppassen is idd wel handig..quote:Op zondag 27 maart 2005 17:12 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
dat valt op de site heus wel mee
Aangezien er best veel mensen komen, en we het al een keer meegemaakt hebben dat er iemand kwam die we totaal niet hadden verwacht, en daar ging net een klein stukje over op de weblog (A)
Was niet een hele slimme zet![]()
Gister, waar ik naast stond, maar ik wil ze wel even zien.quote:
hehe, dat hebben we geweten ookquote:Op zondag 27 maart 2005 17:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien post niet iedereen die er komt wat, ik heb net ook niets gepost, het zoeken naar foto's was snel klaar, die kon ik niet vinden, maar oppassen is idd wel handig..
[..]
Gister, waar ik naast stond, maar ik wil ze wel even zien.
NielsAriane
Hmm, als je ze wel heb, rar ze ff dan host ik ze wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:22 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
hehe, dat hebben we geweten ook
maar beer is niet zo snel hoorsoms komen ze niet eens op de site..
waarschijnlijk komen ze heus wel ergens te staan.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, als je ze wel heb, rar ze ff dan host ik ze wel.
(En niet door Niels laten hosten, want dan worden ze geheid gegimpt of gephotoshopt.)
Nou kijk, dat weet ik dus niet precies, of ze erg zijn. Daarom wil ik ze wel eens zien, maar ze zijn waarschijnlijk wel behoorlijk fout.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:30 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
waarschijnlijk komen ze heus wel ergens te staan.
Maar waren ze dan zo erg?
Heeft Niels weer rare streken uitgehaald?
erg is iets anders dan foutquote:Op zondag 27 maart 2005 17:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou kijk, dat weet ik dus niet precies, of ze erg zijn. Daarom wil ik ze wel eens zien, maar ze zijn waarschijnlijk wel behoorlijk fout.
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, als je ze wel heb, rar ze ff dan host ik ze wel.
(En niet door Niels laten hosten, want dan worden ze geheid gegimpt of gephotoshopt.)
ga maar uit van foutquote:Op zondag 27 maart 2005 17:38 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
erg is iets anders dan fout
want fout is erger dan erg....
Aquote:Op zondag 27 maart 2005 17:19 schreef SuUz2ko het volgende:
esmé? Bij dat debat van ANW, zit jij dan in groep a of b?
Er was, zoals gewoonlijk, nog helemaal noppa afgesprokenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:47 schreef MrAli het volgende:
Hey Ruben, gingen we vanavond nou nog naar TexelLive of bleven we allemaal thuis? Of was er nog niets afgesproken?
Gaan we nog wat afspreken..?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Er was, zoals gewoonlijk, nog helemaal noppa afgesproken.
lees: Thomasquote:Op zondag 27 maart 2005 18:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaan we nog wat afspreken..?
Boom wou wel dacht ik, Henk wou nog bij Joost kijken, en ik wil opzich ook nog wel ff heen.
Ik ben ook wel benieuwd naar Joost, maar meer ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaan we nog wat afspreken..?
Boom wou wel dacht ik, Henk wou nog bij Joost kijken, en ik wil opzich ook nog wel ff heen.
Vorm jij maar even wat plannen..quote:Op zondag 27 maart 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar Joost, maar meer ook niet eigenlijk.
Dus ja, ga jij maar even wat concrete plannen vormen, dan hoor ik het wel.
Luie parasiet, ja, laat Ruben maar altijd alles weer regelen, lekker makkelijk hequote:Op zondag 27 maart 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vorm jij maar even wat plannen..Kan je veel beter dan ik, ik ga even douchen, als ik klaar ben lees ik het wel..
Daarna ga ik naar mijn pa, en als je nog niets verzonnen had ga ik er vanuit dat je nog even belt over hoe en wat.
Nou, ik ben gister voor 1 avond gegaan en had toen niet voor 2 dagen gekocht, dus kost het me nu wéér 5 euro.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:59 schreef Ponk het volgende:
Het programma voor vanavond is beter dan die van gister dus geef me eens een goede reden om vanavond niet te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |