Nee ik doe ook nog dingen waar ik echt geld mee verdienquote:
Nee ik denk niet dat ik er spijt van ga krijgen, heb nooit ergens spijt van, maar je kunt er wel van leren. Het kan best zijn dat ik het helemaal niks aan vind, maar dan ga ik er gewoon nooit meer heen en dan heb ik het wel eens meegemaakt en dan kan ik er dus wel goed over oordelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:46 schreef Bastard het volgende:
Denkt geen spijt te gaan krijgen dus.. (Zelf antwoord invullen dan maar)
http://www.dutchgangbang.nl/pages/fr_home.htmlquote:Hoi Monique,
Ik was al enige tijd niet meer geweest dus was lekker opgeladen omdat ik weet wat mij te wachten staat. Lekker op tijd arriveer ik aan de dijk en parkeer mijn auto voor de deur. Zo kunnen we eerst lekker een kop koffie nemen en rustig rondkijken wat er allemaal binnenkomt. Rond 21.00 uur begint de eerste actie boven en bekijk ik het maar eens van een afstandje, mijn tijd komt nog wel. Op de dansvloer beneden zie ik een nieuw gezicht, brilletje en benen die niet lijken op te houden! Ze is samen met …. (tja, naam kwijt) ook zo een lekker geil ding en ze maakt de aanwezige mannen gek. Ze laat het bij pijpen maar dat maakt ze later op de avond meer dan goed, ook van neuken heeft ze genoeg kaas gegeten. Ondertussen is het 22.00 uur en is het een drukte van jewelste bij de gynaecologenstoel. Hier zie ik het meisje van mijn dromen, blond, perfect lichaam, verzorgd en een blik in haar ogen die ik nooit zal vergeten, zo geil! Terwijl ze zich lekker laat neuken tongzoent ze met diegene die haar neukt en pijpt ondertussen ook nog alles wat er in de buurt van haar mond komt. Ze geniet er zichtbaar van en ook de mannen kunnen geen genoeg van haar krijgen. Ook ik kan mij niet langer inhouden en begin haar langzaam te neuken, zij kijkt mij geil aan en ik beantwoord haar blik met een geile tongzoen terwijl zij in mijn oor fluistert dat ze het zo lekker vind. Het kruid wordt dan ook snel verschoten maar ik beloof haar dat ik haar die avond nogmaals zal tegenkomen. Belofte maakt schuld en ik neem haar nog 3 keer op verschillende manieren waarbij het telkens een genot is non-verbaal met haar te communiceren. In de bar even een kort gesprekje met haar gehad (en haar vriend, toffe peer!) en gemeld dat ze een aanwinst is voor de gangbang en mij en vele andere een superavond bezorgd. Haar Brabants accent maakte mij al weer warm. Door deze dame heeft mijn jongeheer nog maar weinig zin maar met veel moeite lukt het nog een lekkere wip te maken in het doolhof met een lekkere meid met 2 vlechtjes, deze lust er ook wel pap van en ik kan haar nu ook lekker lang van achteren neuken. Het zweet loopt in stalen van onze lichamen en het klaarkomen was dan ook een bevrijding. Het is nu tijd lekker te gaan douchen, nog een drankje aan de bar te nemen en naar huis te gaan. Helaas geen afscheid kunnen nemen van mijn Brabants prinsje, zij is net zo plotseling weg als ze gekomen is. Hopelijk kunnen we haar nogmaals begroeten?
Met vriendelijke groet,
P Flevoland
Ik wens TS ook alle plezier van de wereld, maar ik zet voor mezelf vraagtekens bij dergelijke acties op een zo jonge leeftijd. En ik hóóp gewoon dat TS goed beseft waar ze mee bezig is...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Toch probeer ik zelf altijd de zaak ook vanuit een ander perspectief te bekijken en dat zie ik lang niet iedereen doen, wat best jammer is.
Juist.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja fout. Maar het is inderdaad wel eenzelfde fout in die zin dat het niet meer of minder een verstoord beeld is van wat normaal gevonden wordt of is. Als je openstaat voor 'alles' of juist 'alles' afwijst ben je eenzelfde soort uitzondering en kun je veel minder goed een onafhankelijk advies geven over wat in normale gevallen verstandig is om te doen, lijkt me, in ieder geval is je opinie in beide gevallen niet representatief.
Wat de fuck bezielt jouquote:
Nou............ jij zegt dat jij gratis seks wil hebben, dat heeft toch niks met de kosten van de ander te maken??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je naar een hoer gaat dan is de sex niet gratis toch, dan moet je betalen en ik wil er niet betaald voor worden
Mijn god, het lijkt wel een ultiem slecht verhaal uit de Aktueel / Foxy ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
http://www.dutchgangbang.nl/pages/fr_home.html
Dolle pret dus. Cheapass crap.
Nee, ik spreek geen waarde-oordeel uit over hoeren, iedereen moet zelf weten wat hij doet en dat respecteer ik, ook als je het helemaal niks vind dan maakt mij dat niets uit ( anderen hebben hier nogal moeite mee hier heb ik gemerkt) maar om er me werk van te maken voel ik weinig voorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
er verandert toch niets dan, zou jij opeens minder lol hebben als je exact hetzelfde doet eens of 2 keer per maand tegen betaling in een chique club?
of bevalt het labeltje hoer je dan niet... je spreekt toch geen waarde oordeel uit over hoeren nu hier, hè
ik heb er ook moeite mee, Sylvana, gelukkig ben jij mijn dochter niet, in die zin dat ik niet over je wel en wee hoef in te zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik spreek geen waarde-oordeel uit over hoeren, iedereen moet zelf weten wat hij doet en dat respecteer ik, ook als je het helemaal niks vind dan maakt mij dat niets uit ( anderen hebben hier nogal moeite mee hier heb ik gemerkt) maar om er me werk van te maken voel ik weinig voor
Maar als ik het wel zou doen dan zou het idd een of twee ker per maand in een chique club zijn en niet achter het raam ofzo
Ik weet niet hoor, maar wat nou als je naar je toekomst kijkt: je komt een leuke man tegen, en dan moet je hem toch ooit dit vertellen. Ik weet niet of ik daar als man mee zou kunnen leven. Je moet zelf weten wat je doet hoor, maar je moet wel iemand tegenkomen later die hier ook van houdt. Of je zegt gewoon: mannen die hier niet tegen kunnen moet ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik spreek geen waarde-oordeel uit over hoeren, iedereen moet zelf weten wat hij doet en dat respecteer ik, ook als je het helemaal niks vind dan maakt mij dat niets uit ( anderen hebben hier nogal moeite mee hier heb ik gemerkt) maar om er me werk van te maken voel ik weinig voor
Maar als ik het wel zou doen dan zou het idd een of twee ker per maand in een chique club zijn en niet achter het raam ofzo
Vertel jij het jouw ouders als je iemand gaat oppikken en eens flink gaat neuken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
Weet niet of het al eerder gevraagd is of iets, maar weten je ouders dat je dit gaat doen? Je woont toch nog thuis?
ook al woon ik thuis, ik ben wel 18 en ik heb gewoon me eigen leven waar zij niks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:12 schreef PeRi het volgende:
Weet niet of het al eerder gevraagd is of iets, maar weten je ouders dat je dit gaat doen? Je woont toch nog thuis?
ja precies en je mag ook gewoon je vriend meenemen en alleen met hem daar gaan neuken, het maakt allemaal niks uit, je bent helemaal vrij om te doen wat je wilt of niet wiltquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef erodome het volgende:
Ach en velen kunnen dat op hun 50ste nog niet...
Als je erover na hebt gedacht, voordelen en nadelen eens tegen elkaar afgewogen hebt en het lijkt je nogsteeds heel erg leuk, dan moet je het gewoon doen als je dat wil.
Stel, je bent er en het bevalt niet, no prob, je moet namelijk helemaal niets, dan stop je toch gewoon, of begint helemaal niet?
Echt die schade waar over gesproken wordt is er niet, je komt niet daar en moet verplicht 80 mannen afwerken, je komt daar, je kijkt de kat uit de boom en als je denkt, ja het lijkt me wel wat om mee te doen dan zoek je een slachtoffer uit, wil je het bij die ene houden, no prob, wil je er toch 80 doen, ook geen prob, wil je wel neuken, maar niet zoenen, ook geen prob, wil je niet pijpen, ook geen prob, alles kan en mag, maar niets moet en dat is ook de sfeer die er hangt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook al woon ik thuis, ik ben wel 18 en ik heb gewoon me eigen leven waar zij niks mee te maken hebbenIk ga hun echt niet vertellen met hoeveel jongens ik naar bed ben geweest en wat ik verder uitspook, iedereen heeft recht op een eigen leven
Mijn moeder weet wel dat ik weleens flink neuk ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Vertel jij het jouw ouders als je iemand gaat oppikken en eens flink gaat neuken?
Was jij dat niet die straf kreeg omdat je iets in sexy en gewaagd had gepost?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ook al woon ik thuis, ik ben wel 18 en ik heb gewoon me eigen leven waar zij niks mee te maken hebbenIk ga hun echt niet vertellen met hoeveel jongens ik naar bed ben geweest en wat ik verder uitspook, iedereen heeft recht op een eigen leven
Onvoorstelbaar. Ik mocht nog niet eens uit toen ik nog thuiswoonde (tot paar maanden na mn 18e verjaardag) en ik mocht zeker weten al helemaal niet in m'n uppie tot diep in de nacht ergens blijven waar ik niemand kende. Mên, ik moest al bellen of ik veilig aangekomen was als ik 10 minuten moest fietsen naar een feestje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |