Neem eens op en postquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn kat wordt altijd helemaal panisch als ik de Mosselman draai. Vooral dat stuk als hij begint te schreeuwen. 't arme beest weet dan niet meer waar ze 't zoeken moet
Mossels, Mossels, Mossels, Mossels mrmrmrmdvrll!! !!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn kat wordt altijd helemaal panisch als ik de Mosselman draai. Vooral dat stuk als hij begint te schreeuwen. 't arme beest weet dan niet meer waar ze 't zoeken moet
Mossels, Mossels, Mossels, Mossels mrmrmrmdvrll!! !!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
lol,quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Mossels, Mossels, Mossels, Mossels mrmrmrmdvrll!! !!!!![]()
Vla bij mossels...ik denk dus mosselsaus he??quote:
ja maar het kwam uit een pak vlaquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:18 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Vla bij mossels...ik denk dus mosselsaus he??![]()
(jaja, knoflook gewoon)
Toevallig heb ik gisteren ook nog allemaal oude foute nummers zitten downen, waaronder de Mosselman!quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:27 schreef star_gazer het volgende:
O fantastisch. Iemand heeft de mosselman hier gelijk gedownload en snoeihard opgezetDie vent is de helft van de tijd niet te verstaan
Rot.quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
"Deze muziek vonden wíj vroeger nou leuk."
Weet je wat het ergste is, ik hoef 't nummer niet te downen, heb 't op CDquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gisteren ook nog allemaal oude foute nummers zitten downen, waaronder de Mosselman!Ik vind het zo geweldig!
Ik zei al tegen een vriend dat ik me nu al verheug op het moment dat ik over een jaar of 20 dat lied aan mijn kinderen ga laten horen: "Deze muziek vonden wíj vroeger nou leuk."
hollands hakkuh 1quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:48 schreef Shodown het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is, ik hoef 't nummer niet de downen, heb 't op CD![]()
Hakken en zagen, zagen en hakken! *plaatst handje op haar voorhoofd en gabbert de gang uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Ik denk hakken en zagen.
Yeah, meld je hier aan voor danslessen Gabberen!quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:41 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Gabberen, dat wil ik nog steeds een keertje kunnen. Gewoon voor de fun
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |