quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Denkende aan Claire houdt Dizer zichzelf ook vast?
da's idd net zo onvoorstelbaar als dat ik de scheve tanden van Niels in eerste instantie niet zagquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
onvoorstelbaar dat me dat nog niet eerder was opgevallen, maar wat kijkt dat mens scheel..........
als dat een stille hint is moet je toch eerst die geheime GTST-avatar minnaar van je aan de riem leggenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
...met die andere leukerd..... uit die geweldige scene, die ik vergeten ben op te slaan:(
Wat is ze leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
Tanja Jess, ONM 22 maart 2005
[afbeelding]
[afbeelding]
onvoorstelbaar dat me dat nog niet eerder was opgevallen, maar wat kijkt dat mens scheel..........
Wie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
kut...
Margot? Echt? #1 of #2?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou, dan gefeliciteerd!
Geef mij maar Margot.
2, Maar in ONM zag Wendy Brouwer er veel ouder uit. Ze presenteerde op Sport 7, uiteraard voor korte duur, een kinderprogramma en toen zag ze er veel leuker uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Margot? Echt? #1 of #2?
Ik vind Margo #2 altijd bes leuk, totdat ze een tijdje wegging en weer terugkwam, ze was zoo veranderd..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:26 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat een stille hint is moet je toch eerst die geheime GTST-avatar minnaar van je aan de riem leggen
ah z'n ogen poppen er bijna uit.......quote:
Kan dat offtopicgeneuzel ergens anders of heb jij er patent op?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
had ik al "sorry" gezegd?!?
ach hou je kop, ga nou maar uitzoeken wie Jim is...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan dat offtopicgeneuzel ergens anders
ja vandaag wel....quote:of heb jij er patent op?
Dat is die loerhaan van Idols.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
ach hou je kop, ga nou maar uitzoeken wie Jim is...
Sinds het feit dat jij in ONM-dagen telt, zal het 't gehele jaar gaan duren.quote:ja vandaag wel....
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:17 schreef Duiveltja het volgende:
En ho maar weer.
Ik hoop dat Niels dan net als Val KIlmer in Willow wordt verkleed.......quote:Als Renée haar relatie met Marjolein probeert te redden, bedenkt Marjolein dat Niels Ghita heet en een vrouw is
Dan is margot wel in eens jong gewordenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Margot 3 wordt dan door Janna Fassaert gespeeld.
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one elsequote:Op woensdag 23 maart 2005 09:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan is margot wel in eens jong geworden![]()
Als je nou zei Babette, dan zal ik je nog wel geloven.
amenquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one else
Tamara Brinkman, daar ben ik nog een tijdje verliefd op geweestquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is maar een iemand die babette kan spelen, dat is Tamara Brinkman.....and no one else
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |