Dat was precies wat ik ook bedoelde...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:32 schreef babette21 het volgende:
Serge kan trouwens best terugkomen, "de dood" hoeft 'm echt niet tegen te houden...
Ed, Pim, Bobby, Claire... om maar wat voorbeelden te noemen...
misschien gunnen ze ons nog wat herinneringen van Yvonne uit haar tbs-tijd?!
Tuur is RIP, remember?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:12 schreef soapie het volgende:
Kan me ook voorstellen dat Hidde Maas niet zo'n behoefte heeft om in die puinhoop wat AZB wordt genoemd te werken.....
so?! what's your point?!?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur is RIP, remember?
mja dat Hidde Maas te is duur geworden dat kan ik nog wel begrijpenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:08 schreef babette21 het volgende:
zolang er dure reisjes worden gemaakt, kunnen we een rentree van Hidde Maas wel vergeten:(
Dr. Huug heeft 'm geïdentificeerd en nadat Tuur een maand of twee wormfood was werd hij in de oven gelegd.quote:
misschien hebben ze van 't salaris van Hidde dat Braziliëtripje betaald...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Wup het volgende:
mja dat Hidde Maas te is duur geworden dat kan ik nog wel begrijpen
maar da's geen excuus voor die overbodige reisjes ....
als het geld op moet dan toch liever wat knallende gastrollen & wat Jims on the wall.........
precies, hij identificeerde hem aan 't feit dat ie de eigendommen [aansteker, ring] van Arthur bij zich hadquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:31 schreef soapie het volgende:
Na 2 maanden is hij al in staat van ontbinding, en overmand door emoties Huug kan zich makkelijk vergissen!!!
Dus er is nog hoop!!!!!!!![]()
Jim? Wat heeft JIm met ONM te maken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
misschien hebben ze van 't salaris van Hidde dat Braziliëtripje betaald...
en door Jim te verkopen konden ze naar Italië...
mocht dit zo zijn - en nu richt ik me even tot de makers -
DAN IS DIT 'N HELE FOUTE BESLISSING GEWEEST!!!![]()
Vanaf nu alleen nog maar enkele reisjes!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Wup het volgende:
mja dat Hidde Maas te is duur geworden dat kan ik nog wel begrijpen
maar da's geen excuus voor die overbodige reisjes ....
tsss dat gaan we je echt niet uitleggen hoor...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jim? Wat heeft JIm met ONM te maken?
Jim heeft nooit in ONM gespeeld.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
tsss dat gaan we je echt niet uitleggen hoor...
moet je maar beter opletten en minder onzin posten.....
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanaf nu alleen nog maar enkele reisjes!![]()
Dat lijk in België was van Benno Zwart.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dr. Huug heeft 'm geïdentificeerd en nadat Tuur een maand of twee wormfood was werd hij in de oven gelegd.
kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat lijk in België was van Benno Zwart.![]()
Dan niet!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:50 schreef babette21 het volgende:
tsss dat gaan we je echt niet uitleggen hoor...
moet je maar beter opletten en minder onzin posten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |