Mooi hoor, echt heel mooi! Bedankt!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik wilde er eigenlijk een nieuw filmpje maken met het eindshot van die pic van jou er nog bij maar daar heb ik geen tijd voor gehad nog.. je hebt blijkbaar nogal haast dus oude teruggezet....
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2004/2004_terugblik/2004-02-25_Claire_0001.jpg]afbeelding]
ONM 24 & 25 februari 2004, Claire gaat even gezellig bij Ellen langs[/url] ~ [4.12 min; 10.1 Mb] ~
de Fok-smeekcampagne voor nieuwe helden is vanavond van start gegaan....quote:
Zullen we Cindy de Quant er ook bijzetten? Zijn Wildschut & de Vries weer bijeen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:30 schreef Wup het volgende:
de Fok-smeekcampagne voor nieuwe helden is vanavond van start gegaan....
Ricky Koole is tot nu toe unaniem goedgekeurd.....
dus zij mag als eerste aantreden
ik verheug me er enorm op, ze is zoooooo leuk
maar ze heeft natuurlijk wel wat tegenspelers nodig [ Robert de la Haye kent ze natuurlijk al;)]
prima plan, ze is volgens mij sinds toen al werkloos dus ze gaat ons eeuwig dankbaar zijn en daarom al onze opdrachtjes braaf uitvoeren....quote:Op donderdag 24 maart 2005 02:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zullen we Cindy de Quant er ook bijzetten? Zijn Wildschut & de Vries weer bijeen.
Is that the alcohol talking?quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:00 schreef Wup het volgende:
prima plan, ze is volgens mij sinds toen al werkloos dus ze gaat ons eeuwig dankbaar zijn en daarom al onze opdrachtjes braaf uitvoeren....
maare..... Wildschut mag wat mij betreft zolangzamerhand wel moven.....
een knalexit en dan is hij ook uit zijn lijden verlost......
Niels Wildschut & Joyce de Vries.quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is that the alcohol talking?
Robert = Niels de Vries. Toch?
Het was Joyce Wildschut en Niels de Vries.quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:14 schreef Wup het volgende:
Niels Wildschut & Joyce de Vries.
erg vreemd dat Cindy de Quant zomaar verdwenen is, ze was leuk
dus helemaal welkom in ons verlanglijstje
quote:Op donderdag 24 maart 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
mja, in de Limboland versie wel ja.....
hier heb je ze in de beschaafde wereld versie
Ik heb W&DV vandaag toegevoegd aan IMDB. Hij moet alleen nog goedgekeurd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 04:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Raar dat Wildschut & de Vries niet in de Internet Movie Data Base staat. ONM, MCW, etc. staan er wel in.
Ikke roep: Meer filmpjes van Joyce en Arthur!!!!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:02 schreef Iwan1976 het volgende:
* Mooi was die tijd:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_1899_2003-09-11_0005.jpg]afbeelding][/url]Enkele memorabele momenten uit seizoen 10 (17,2 MB)
Nee, dat voorspelt straks een tegenaanval van haar...quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
en 't idee van Wup dat ze braaf naar ons gaat luisteren enzo klinkt ook nog 's helemaal goed!
Ik ken haar niet, maar ze lijkt wel wat op Kim Pieters!!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:43 schreef babette21 het volgende:
Cindy de Quant is van harte welkom!!!! Prima actrice en heeft ook nog 's alle tijd
Dat is een belediging voor Cindy! Cindy vergelijk je toch niet met een hoer die 's zomers met de tieten bloot ligt te zonnen!?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:29 schreef soapie het volgende:
Ik ken haar niet, maar ze lijkt wel wat op Kim Pieters!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |