dat konden we van te voren ook niet weten:)quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef babette21 het volgende:
De door Wup en mijzelf goedgekeurde actrices:
Tanja zit er inmiddels in [hadden we minder hard om moeten roepen],
ik vind Alwien geen slechte actrice maar ik vind het zo een eng mens....quote:hoe Alwien erop is gekomen is mij toch 'n raadsel [r&wl-collega Ghislaine is bijv. al 10x beter]
en Isis stond erop om wiv koest te houden....
Anniek Pheifer mag ook gaan fietsen.........quote:de rest is nog steeds welkom!!!
tsja het blijft glas ijs........maar ik wil graag Fedja van Huet nominerenquote:moeten ook nog 'n mannenlijst samenstellen, waarbij het me duidelijk lijkt dat Roeland er zeker op staat!
Alles! Ze kan niet acteren en ze ziet er voor geen meter uit.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:08 schreef MirSus het volgende:
Wat is er mis met Anniek dan?
én... wij leren van onze fouten!! [toch?]quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
dat konden we van te voren ook niet weten:)
shit he, ik heb dus precies hetzelfde.... waar zal dat door komen?!quote:ik vind Alwien geen slechte actrice maar ik vind het zo een eng mens....
OMG hoe heb ik dit ooit op 't spel kunnen zetten?! Ghislaine is idd een heldin!!quote:Ghislaine Pierie is geweldig, de held van die serie [ die er trouwens met de tijd ook niet echt op vooruitgaat...]
hè?!? hoe heb ik hier overheen kunnen kijken... Anniek is 10x niks [behalve dan in de spruitjesreclames]quote:Anniek Pheifer mag ook gaan fietsen.........
haha waarom glad ijs?!quote:tsja het blijft glas ijs........maar ik wil graag Fedja van Huet nomineren
het wordt bijna engquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alles! Ze kan niet acteren en ze ziet er voor geen meter uit.
Dat van acteren vind ik niet waar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alles! Ze kan niet acteren en ze ziet er voor geen meter uit.
ow, ja, ik ben helemaal voor!! zij was ook erg leuk in Flirt!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
ow en vorige week was er een mini promotie van Iwan voor Lieke Antonisen...
ik ben voor, ze is toch soaploos nu
en dan mag ze Michiel de Jong ook meteen meenemen....
Waar!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
hou op over Teun, hij is bijna net zo erg als Johnny de Mol...
Lekker is dat... Teun Kuilboer is namelijk dyslectisch... één Carlo lijkt me meer dan voldoende.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef MirSus het volgende:
Ik hoor ook dat Teun Kuilboer mee gaat schrijven aan ONM.
haha dies leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Lekker is dat... Teun Kuilboer is namelijk dyslectisch... één Carlo lijkt me meer dan voldoende.![]()
Hij gaat het dan ook niet schrijven inderdaad maar laat zijn moeder typenquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lekker is dat... Teun Kuilboer is namelijk dyslectisch... één Carlo lijkt me meer dan voldoende.![]()
M.a.w.: de jouwe, want de mijne tellen niet mee.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
ze moeten gewoon al die schrijvertjes de laan uitsturen en een keer ónze ideeën gaan uitvoeren
Ik geloof ook zeker dàt het ooit nog gaat gebeuren....!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoewel ... één van mijn ideeën hebben de schrijvers overgenomen: Aafke komt terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |