Zow ik vergeet altijd dat dit topic er ook nog is. Ben bijgelezen, koste me zo'n 2 uur
Leuk Bo met haar fietsje en ze kijkt er ook zo heerlijk trots bij.
Over slecht slapende kinderen gesproken. Ik ken een meisje wat sinds een paar weken ook al geen middagdutje meer doet. En ze is 1 jaar en 5 maanden. Ze slaapt dan wel 12 uur per nacht. Maar lag s'middags ook alleen nog maar te spelen in haar bedje. Dus het kan wel hoor.
Joshua slaapt gewoon zo'n 11 uur per nacht en dan s'middags nog eens 2 a 3 uur. Verders is ie net een aapje. Hij klimt overal op. Omdat hij al vroeg liep staat ie nu al zo stevig op zijn beentjes dat hij springt overal op en klimt ook overal op. Praten heeft ie totaal geen interesse in. Hij zegt eigenlijk nog maar heel weinig woordjes wat ergens op lijkt.
Video, stereotoren en alle andere knopjes hebben wel een mega aantrekkingskracht op hem. Alles wordt 100 keer per dag aan en uit geschakeld
![]()
Verders gaat het goed met onze dreumes.
En ook hier het geval dat als Joshua s'middags niet veel slaapt dat ie geheid s'avonds ook bijna niet in slaap kan komen. Teveel prikkels overdag en hij kan dat dan niet goed verwerken blijkbaar.
Wilyan, wat had jij een schaafwondjes zeg van je val. Dat zag er lelijk uit. Maar gelukkig is het alweer aan de betere hand.
En al die dreumessen die de buikgriep hadden, beterschap. Ook Joshua heeft het gehad een paar weken geleden. Dat duurde dus wel zo'n 5 dagen eerdat ie weer een beetje beter was. Tegelijkertijd had ie ook tandjes/kiesjes pijn. Dus dat hielp ook niet helemaal.
Ik ga er even mee stoppen, kan me niet meer herinneren waar ik nou nog op wilde reageren. Sorry, verdraaide zwangerschaps hormonsters maken me echt vergeetachtig