Goed zo tijger, helemaal mee eens. AH is gewoon de beste supermarkt en er valt overal wel wat over te zeiken. Ga vooral door.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 02:27 schreef Xenomaniac het volgende:
AH is mijn favo supermarkt en dat zal zo blijven.
Ik heb toevallig een hele grote in de buurt die tot 10 uur open is en achterlijk veel heeft. Top.
kan zijn, maar volgens mij zullen ze echt niet gaan adverteren met "koop niet bij de AH, want dat is een klotewinkel. Wij zijn goedkoper"quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ahold heeft wel een meerderheidsbelang in Schuitema maar ze werken zeker niet vanharte samen.
Je verhaal klopt, maar Moberg is wel van plan de boel wat meer te synchroniseren :quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:47 schreef Pony-Lover het volgende:
Ahold heeft wel een meerderheidsbelang in Schuitema maar ze werken zeker niet van harte samen.
Schuitema doet dus niet wat Ahold wil en Ahold is niet van plan ze te dwingen.
bron DFT.quote:AMSTERDAM (DFT) - Supermarktconcern Ahold verstevigt zijn greep op 73%-deelneming Schuitema. Dit blijkt uit een ´voorstel tot statutenwijziging´ en een toelichting van Schuitema, zo meldt De Financiėle Telegraaf dinsdag.
De voorgenomen statutenwijziging van Schuitema geeft de Zaanse grootaandeelhouder meer invloed op het bestuur van de organisatie achter winkelketen C1000.
Kut, die was ik in iedere supermarkt al kwijt.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef LintuxCx het volgende:
Nee, maar ze halen wel alle lekkere dingen (Piccalilli chips bijvoorbeeld) uit hun assortiment. Net zo irritant. Kut-AH.
En bij de C1000 zijn de bloemkolen momenteel ook ¤ 3,50quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:36 schreef greatgonzo het volgende:
denk ik niet C100=schuitema=ahold. Die gaan niet tegen zichzelf reclame maken lijkt me
Dat ze de groenten en suikervrije producten maar goedkoper maken, ipv op semi-ongezond spul een vet-tax te zetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
En bij de C1000 zijn de bloemkolen momenteel ook ¤ 3,50.
Eensch. Zolang gezonde producten fors duurder zijn dan ongezonde, denk ik niet dat het overgewicht-probleem in Nederland ook maar iets zal verminderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat ze de groenten en suikervrije producten maar goedkoper maken, ipv op semi-ongezond spul een vet-tax te zetten.
Bewijst eens te meer dat Hoogervorst zich alleen maar met onzinnige dingen bezig houd.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eensch. Zolang gezonde producten fors duurder zijn dan ongezonde, denk ik niet dat het overgewicht-probleem in Nederland ook maar iets zal verminderen.
Dat lijkt maar zoquote:Op maandag 21 maart 2005 19:08 schreef APK het volgende:
Ik was 3,5 maand in het buitenland en vond de AH bij terugkomst een stuk goedkoper.![]()
De vet-tax is het debielste wat ik ooit heb gehoord. Om te beginnen omdat de meeste mensen vooral aankomen door suiker (koolhydraten) uit snoep en frisdrank.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat Hoogervorst zich alleen maar met onzinnige dingen bezig houd.
*mensen dwingen om orgaandonor te worden
*prijzen van bier, sterke drank en sigaretten
* De vet-tax
Laat die man zich bezig houden met nuttige dingen. De ouderen van onze samenleving liggen uit te drogen in de verzorgingstehuizen, alleen omdat meneer Hoogervorst steeds meer bezuinigd.
Maar dat is weer een heeeel ander topic.
Of het sponsoren van je sportlidmaatschap (even de officiele naam ervoor kwijt) zodat nederland eens meer gaat bewegen. De helft van de overgewichtigen zou al afvallen als ze eens van zn luie reet afkwamen en eens op het sportveld/baan/apparaat zouden gaan staanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat Hoogervorst zich alleen maar met onzinnige dingen bezig houd.
*mensen dwingen om orgaandonor te worden
*prijzen van bier, sterke drank en sigaretten
* De vet-tax
Laat die man zich bezig houden met nuttige dingen. De ouderen van onze samenleving liggen uit te drogen in de verzorgingstehuizen, alleen omdat meneer Hoogervorst steeds meer bezuinigd.
Maar dat is weer een heeeel ander topic.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:54 schreef Realzm het volgende:
[..]
Of het sponsoren van je sportlidmaatschap (even de officiele naam ervoor kwijt) zodat nederland eens meer gaat bewegen. De helft van de overgewichtigen zou al afvallen als ze eens van zn luie reet afkwamen en eens op het sportveld/baan/apparaat zouden gaan staan
Waarom?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:13 schreef greatgonzo het volgende:
die ah to go's zijn standaard 30% duurder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |