abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25664299
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat waren wel 5 post
achter elkaar.
op 1 pagina.

maar nu weer ontopic graag.
pi_25664339
22/3/2005 - Einde De Ridder bij Ajax lijkt aan zicht
(Gepost door RvN)

Het einde van Daniel de Ridder bij Ajax lijkt aan zicht. Nadat hij in de winterstop op aandringen van de technische staf zijn contract verlengde, raakte hij steeds verder uit beeld. Danny Blind liet nu tegenover AT5 weten dat hij de rechterflankspeler zelf heeft laten weten dat Tom de Mul zijn voorkeur krijgt, iets wat hij eerder al binnen de club had uitgesproken.

De Mul
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25664369
Tja, in de Ridder zie ik ook niet de redder van Ajax, maar toch nog meer dan in de Mul.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25664381
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Tja, in de Ridder zie ik ook niet de redder van Ajax, maar toch nog meer dan in de Mul.
Helemaal met je eens.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_25664430
Ik vind de Ridder beter dan die Pienaar
pi_25664573
ik niet. als Pienaar weer helemaal in vorm is dan is ie een paar klassen beter dan De Ridder.
pi_25665047
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik niet. als Pienaar weer helemaal in vorm is dan is ie een paar klassen beter dan De Ridder.
Sja zo kan je alles wel zeggen.

Als Koeman Zlatan niet had laten gaan, stonden we nu bovenaan.
Als Vd Vaart zijn oude vorm weer te pakken krijgt, is het een geweldige speler.
Als.
pi_25665898
De Ridder is een showvoetballer, met nog te weinig rendement. Dat kan met de jaren nog wel komen, maar hij heeft de pech dat VdV en Pienaar zelfs in slechte vorm nog beter zijn.

De Mul zie ik ook nog niks in. Veel te bescheiden, te licht, alleen goed tegen de Zilvermeeuwen enzovoort.... Maar ja, liever speel ik gewoon zonder buitenspelers en dan zou De Ridder ineens valse spits kunnen worden. In mijn ideale elftal is dan wel plaats voor hem.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25666027
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Sja zo kan je alles wel zeggen.

Als Koeman Zlatan niet had laten gaan, stonden we nu bovenaan.
Als Vd Vaart zijn oude vorm weer te pakken krijgt, is het een geweldige speler.
Als.
ja.

maar het is toch zo?
op het moment denk ik niet dat De Ridder onderdoet voor Pienaar, hoewel hij wel redelijk inviel tegen PSV.
pi_25668618
Jammer dat de Ridder zal gaan vertrekken, blijft toch een goede speler. In de Mul zie ik overigens een betere rechtsbuiten dan Daniel. Is tenminste wel iemand die buitenom kan gaan met een actie en daarnaast een goede voorzet afleverd.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:06:20 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25668692
Hij heeft ook lekker de kans gekregen, het is kortdag, maar ik zie nog niet veel verbeteringen bij Ajax op het moment...

EN dan heb ik het dus NIET over het spel, maar over hoe men met talenten omgaat. Moeten we de Ridder over 4 jaar ook voor 6 miljoen bij AZ terugkopen, of geven we hem gvd eens een echte kans ipv wat speelminuten vanaf de 70ste minuut in een verloren wedstrijd??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:36:53 #212
55651 JaWi
Shalom.
pi_25669691
Wat een grappig interview met koeman .
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:40:47 #213
82589 S-Two
barba macacu
pi_25669835
Weetje wat me opvalt? Een heel aantal mensen hier ook op dit forum prijst De Ridder nu al de hemel in terwijl hij op het hoogste niveau nog helemaal niets heeft laten zien. En dan vinden die zelfde mensen het ook nog raar dat onze talentjes (vdv, sneyder etc.) verwaand en arrogant worden en niet tegen hun verlies kunnen.

of ben ik nu iets te kortzichtig?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:43:33 #214
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25669944
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef S-Two het volgende:
Ik ben het aardig met je eens. Al denk ik dat de arrogantie van bijvoorbeeld Sneijder ook een karaktereigenschap van hem is.

Verder ben ik zelf nooit echt onder de indruk van de Ridder geweest. Wel vind ik het leuk dat een normale jongen er doorheen zou kunnen komen. Ik geef de voorkeur toch nog aan Rosales.

En de Mul.. sjeesh.. die heeft nog helemaal niks laten zien.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25673806
Is die ledenvergadering al afgelopen?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25673934
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef S-Two het volgende:
Weetje wat me opvalt? Een heel aantal mensen hier ook op dit forum prijst De Ridder nu al de hemel in terwijl hij op het hoogste niveau nog helemaal niets heeft laten zien. En dan vinden die zelfde mensen het ook nog raar dat onze talentjes (vdv, sneyder etc.) verwaand en arrogant worden en niet tegen hun verlies kunnen.

klopt wel. alleen De Ridder krijgt geen echte kans, ik zou graag willen zien dat ie die wel kreeg.
Ik denk trouwens wel dat iemand als V.d.Vaart verpest is door de media, hij werdt de hemel ingeprezen, er werdt een boek over hem geschreven, iedereen was gek van hem. dan is het lastig normaal te blijven.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:42:48 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25673960
Tja, ik heb hem ook wel leuke dingen zien doen, en toch weinig kans gekregen. Rosales krijgt elke week de kans om hopeloos te falen.....

Ik weet niet 100% dat de Ridder zo goed is, maar ja, zo zullen we het nooit weten. Zoals ik al zei, Landzaat was toen ook niet goed genoeg, en nou moeten we er 6 miljoen voor neertellen. Ajax schrijft de laatste jaren dit soort jochies wel erg snel af om dan weer Machlassen, sikora's, soncks en soetaersen te kopen..
Get woke, go broke!
pi_25674057
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ik heb hem ook wel leuke dingen zien doen, en toch weinig kans gekregen. Rosales krijgt elke week de kans om hopeloos te falen.....

Ik weet niet 100% dat de Ridder zo goed is, maar ja, zo zullen we het nooit weten. Zoals ik al zei, Landzaat was toen ook niet goed genoeg, en nou moeten we er 6 miljoen voor neertellen. Ajax schrijft de laatste jaren dit soort jochies wel erg snel af om dan weer Machlassen, sikora's, soncks en soetaersen te kopen..
dat ze landzaat hebben laten gaan was toen niet zo gek hoor, iemand anders hier noemde het al, hij heeft echt een lange weg moeten gaan om tot zijn huidige niveau te komen.
voor de rest ben ik het met je eens dat we zuinig moeten zijn op onze talentjes en niet blind spelers gaan kopen, Blind denkt er volgens mij ook zo over.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:46:45 #219
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25674108
De Ridder moet blijven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:48:14 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_25674153
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat ze landzaat hebben laten gaan was toen niet zo gek hoor, iemand anders hier noemde het al, hij heeft echt een lange weg moeten gaan om tot zijn huidige niveau te komen.
voor de rest ben ik het met je eens dat we zuinig moeten zijn op onze talentjes en niet blind spelers gaan kopen, Blind denkt er volgens mij ook zo over.
Tja, dan zouden ze toch eens wat meer moeten verhuren. Of iig wat meer speeltjd geven. Spelers worden NIET beter door ze op de bank te houden en ze ontevreden te laten worden.
Get woke, go broke!
pi_25674165
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
of geven we hem gvd eens een echte kans ipv wat speelminuten vanaf de 70ste minuut in een verloren wedstrijd??
Tegen Heerenveen speelde hij 90 minuten en hij was dramatisch.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:51:32 #222
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25674254
SCH, hoe herken ik je volgende week?
Porcupine Tee - Normal
pi_25674346
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:51 schreef StarGazer het volgende:
SCH, hoe herken ik je volgende week?
Ik ben alleen bij thuiswedstrijden als ze spannend zijn.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 23:57:34 #224
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_25674409
He, poep, ga ik speciaal naar Heerenveen - Ajax om SCH te zien, kom je niet

Porcupine Tee - Normal
pi_25674463
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 23:57 schreef StarGazer het volgende:
He, poep, ga ik speciaal naar Heerenveen - Ajax om SCH te zien, kom je niet

Dan overweeg ik het nog even lieverd, je had me in de Arena ook kunnen komen opzoeken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')