en wat is de reden dat je niet komt?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfight
Omdat ik graag tof wil blijvenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef toetatoet het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je niet komt?
tssss zie je mij dus never nooit nietquote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
His lossquote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
ut liefst een zondag...welke maakt niet zo heel veel uit, maar iig niet komende 2 zondagenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
His loss
Heb jij nog een voorkeur voor een dag?
oh, jij doet niet aan meetings?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
Ik geef gewoon antwoord op de vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:43 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, jij doet niet aan meetings?
dat wist ik niet..
ik vergeet meestal dingen als ik ze al 236234 keer gelezen heb
Ik doe niet aan kartenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Nog meer activiteit ideeën:
-Karten
-Zwemmen![]()
-Talkshow oid bijwonen (het is tenslotte Showchat!)
-Sexmuseum in A'dam
-...
Tot 7 uur misschienquote:Op zondag 27 maart 2005 00:54 schreef Christine het volgende:
Tot hoe laat, barrel?
Tof plan!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
Wat we wel kunnen doen is Utrecht. Er is een hele leuke bowlingcentrum met gourmetten en zo. Erg gezellig
April toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Tof plan!
Zondag 24 mei staat voor mij nog steeds als optie. Als de rest ook even aangeeft of dit een goed idee is?
Is het overdag of niet?quote:
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeurenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het overdag of niet?Want bij mij is het altijd zo dat ik óf zaterdags óf zondag's bij de McDonalds moet werken
, dus het is echt kut om het nu in te schatten
Ja weet ik welquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeuren
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik ook komen?
*checkt profiel*... het is een gast..quote:
dit is geen SCquote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:dit is mn 3e post in deze SC
Mij een gast en buitenstaander te noemen
Kun je jezelf aub even in het lijstje zetten in de OP?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef static het volgende:
*twijfelt*
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.quote:
Die topics kan ik dus niet lezen, want dan crasht m'n forumquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.![]()
Och ja, je hebt gelijk. Domme ik. Het was jij en foto's niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in, ik organiseer samen met laffer de beruchte jaarlijkse 'laffer en static' meet.![]()
Ik was ook niet dolenthousiast om eerlijk te zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Zhenar het volgende:
Is het plan nu om te gaan bowlen![]()
Kunnen we echt niets gavers bedenken?! Ik vind bowlen wel leuk hoor, maar toch...![]()
Het gaat een beetje om de gedachte dat er genoeg mensen zullen zijn die geen zin hebben om 4 uur in de trein te zitten, enkel om ergens in een vreemde stad met een stel onbekenden op een terrasje te zitten. Er moet dus iets bij, zegmaarquote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef MissBliss het volgende:
Tja, ik ben eigenlijk meer voor gewoon op een terrasje zitten hoor. Maar dat zal wel te simpel zijn..
Mja, ik hoor het wel.
Bowlen is wel leuk opzich, en niet zo duur.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef bar_rel het volgende:
Bowlen klinkt cliché maar wel leuk, Laser gamen heb ik nog nooit gedaan
Hè ja leuk. Laten we net doen of we PTA'rs zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe hetzelfde als bij PTA meets![]()
Op een parkeerplaats langs de snelweg naar elkaars auto's kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |