Alsjeblieft zegquote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat eerste? Ik vermoed van wel ja..
Oh, of ik erbij ga zijn weet ik nog niet.
Om lekker rond te neuken? Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Daarom organiseerde Christine de meeting zeker?
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Om lekker rond te neuken? Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?.
Op die eerste twee dagen kan ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
Oké, Utrecht dan
En op een zondag gaat het wat lastig worden voor mij...
10 april zou kunnen, of 24 april of 1 mei.
Shoot!
10 april kan ik zowiezo nietquote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
Oké, Utrecht dan
En op een zondag gaat het wat lastig worden voor mij...
10 april zou kunnen, of 24 april of 1 mei.
Shoot!
Op 1 mei heb ik al een forumdagquote:Op zondag 27 maart 2005 16:22 schreef Christine het volgende:
Dan gaan we ff voor 1 mei in Utrecht.
Wie is er voor?
Ik moet 's zaterdags juist werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef Christine het volgende:
Mijn ov ook niet, maar we gaan rekening houden met de werkende mensen onder ons
quote:
Dan zet mij maar op het misschienlijstje. Een goede vriendin van me is jarig en ik weet niet wanneer ze haar verjaardag viert. Maar die dag hou ik iig vrij.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
Dan moet het zondag 24 april worden...
In mei heb je moederdag en pinksteren... 24 april is nog een maandje. Moet kunnen toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
Ik kan ook niet op 10 april. Zo iets moet je echt goed van te voren doen. Ik denk dat je voor mei moet gaan mikken
Nog niks is zeker hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan zet mij maar op het misschienlijstje. Een goede vriendin van me is jarig en ik weet niet wanneer ze haar verjaardag viert. Maar die dag hou ik iig vrij.
Matchbox Twenty forum. Mijn ultimate favorite band of all timequote:
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfightquote:
en wat is de reden dat je niet komt?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfight
Omdat ik graag tof wil blijvenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef toetatoet het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je niet komt?
tssss zie je mij dus never nooit nietquote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
His lossquote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
ut liefst een zondag...welke maakt niet zo heel veel uit, maar iig niet komende 2 zondagenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
His loss
Heb jij nog een voorkeur voor een dag?
oh, jij doet niet aan meetings?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
Ik geef gewoon antwoord op de vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:43 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, jij doet niet aan meetings?
dat wist ik niet..
ik vergeet meestal dingen als ik ze al 236234 keer gelezen heb
Ik doe niet aan kartenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Nog meer activiteit ideeën:
-Karten
-Zwemmen![]()
-Talkshow oid bijwonen (het is tenslotte Showchat!)
-Sexmuseum in A'dam
-...
Tot 7 uur misschienquote:Op zondag 27 maart 2005 00:54 schreef Christine het volgende:
Tot hoe laat, barrel?
Tof plan!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
Wat we wel kunnen doen is Utrecht. Er is een hele leuke bowlingcentrum met gourmetten en zo. Erg gezellig
April toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Tof plan!
Zondag 24 mei staat voor mij nog steeds als optie. Als de rest ook even aangeeft of dit een goed idee is?
Is het overdag of niet?quote:
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeurenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het overdag of niet?Want bij mij is het altijd zo dat ik óf zaterdags óf zondag's bij de McDonalds moet werken
, dus het is echt kut om het nu in te schatten
Ja weet ik welquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeuren
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik ook komen?
*checkt profiel*... het is een gast..quote:
dit is geen SCquote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:dit is mn 3e post in deze SC
Mij een gast en buitenstaander te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |