Wat zij zegtquote:
wat zij zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:55 schreef MissBliss het volgende:
Geen voorkeur geloof ik.
Ik heb geen leven..
Hij woont in Dord dus kan ie samen met ZOWIEE reizen omdat ie dan korting krijgtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
Orginial ga je mee of niet?
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
Ik ben benieuwd wie met elkaar naar bed zijn gegaan na afloop en welke users er een catfight hebben gehouden![]()
Dat gaat nog echt gebeuren ook, denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
Ik ben benieuwd wie met elkaar naar bed zijn gegaan na afloop en welke users er een catfight hebben gehouden![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gaat nog echt gebeuren ook, denk ik.
Dat eerste? Ik vermoed van wel ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gaat nog echt gebeuren ook, denk ik.
Alsjeblieft zegquote:Op zondag 27 maart 2005 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat eerste? Ik vermoed van wel ja..
Oh, of ik erbij ga zijn weet ik nog niet.
Om lekker rond te neuken? Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Daarom organiseerde Christine de meeting zeker?
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Om lekker rond te neuken? Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?.
Op die eerste twee dagen kan ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
Oké, Utrecht dan
En op een zondag gaat het wat lastig worden voor mij...
10 april zou kunnen, of 24 april of 1 mei.
Shoot!
10 april kan ik zowiezo nietquote:Op zondag 27 maart 2005 15:13 schreef Christine het volgende:
Oké, Utrecht dan
En op een zondag gaat het wat lastig worden voor mij...
10 april zou kunnen, of 24 april of 1 mei.
Shoot!
Op 1 mei heb ik al een forumdagquote:Op zondag 27 maart 2005 16:22 schreef Christine het volgende:
Dan gaan we ff voor 1 mei in Utrecht.
Wie is er voor?
Ik moet 's zaterdags juist werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef Christine het volgende:
Mijn ov ook niet, maar we gaan rekening houden met de werkende mensen onder ons
quote:
Dan zet mij maar op het misschienlijstje. Een goede vriendin van me is jarig en ik weet niet wanneer ze haar verjaardag viert. Maar die dag hou ik iig vrij.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
Dan moet het zondag 24 april worden...
In mei heb je moederdag en pinksteren... 24 april is nog een maandje. Moet kunnen toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:23 schreef Dizer het volgende:
Ik kan ook niet op 10 april. Zo iets moet je echt goed van te voren doen. Ik denk dat je voor mei moet gaan mikken
Nog niks is zeker hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan zet mij maar op het misschienlijstje. Een goede vriendin van me is jarig en ik weet niet wanneer ze haar verjaardag viert. Maar die dag hou ik iig vrij.
Matchbox Twenty forum. Mijn ultimate favorite band of all timequote:
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |