en wat is de reden dat je niet komt?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat je je over mij geen zorgen hoeft te maken wat betreft naar bed gaan met iemand of een bitchfight
Omdat ik graag tof wil blijvenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:56 schreef toetatoet het volgende:
[..]
en wat is de reden dat je niet komt?
tssss zie je mij dus never nooit nietquote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
His lossquote:Op zondag 27 maart 2005 18:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
tssss zie je mij dus never nooit niet
ut liefst een zondag...welke maakt niet zo heel veel uit, maar iig niet komende 2 zondagenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
His loss
Heb jij nog een voorkeur voor een dag?
oh, jij doet niet aan meetings?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik graag tof wil blijven
(Ik doe niet aan meetings)
Ik geef gewoon antwoord op de vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:43 schreef timbob het volgende:
[..]
oh, jij doet niet aan meetings?
dat wist ik niet..
ik vergeet meestal dingen als ik ze al 236234 keer gelezen heb
Ik doe niet aan kartenquote:Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef Zhenar het volgende:
Nog meer activiteit ideeën:
-Karten
-Zwemmen![]()
-Talkshow oid bijwonen (het is tenslotte Showchat!)
-Sexmuseum in A'dam
-...
Tot 7 uur misschienquote:Op zondag 27 maart 2005 00:54 schreef Christine het volgende:
Tot hoe laat, barrel?
Tof plan!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:08 schreef Dizer het volgende:
Wat we wel kunnen doen is Utrecht. Er is een hele leuke bowlingcentrum met gourmetten en zo. Erg gezellig
April toch?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Tof plan!
Zondag 24 mei staat voor mij nog steeds als optie. Als de rest ook even aangeeft of dit een goed idee is?
Is het overdag of niet?quote:
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeurenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Is het overdag of niet?Want bij mij is het altijd zo dat ik óf zaterdags óf zondag's bij de McDonalds moet werken
, dus het is echt kut om het nu in te schatten
Ja weet ik welquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij de Mac kan je 3 weken van te voren vrij vragen. Vaste regel! Je kan dus ook nu aangeven dat je zaterdag wil werken ipv zondag. Niet zeuren
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik ook komen?
*checkt profiel*... het is een gast..quote:
dit is geen SCquote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:dit is mn 3e post in deze SC
Mij een gast en buitenstaander te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |