Joure - Lemmer:
Parkeerplaats 'de lanen/ de wielen' gelegen tussen Joure en Lemmer. Je kunt er van beide kanten op komen, er is nl. een weggetje onder de snelweg door. Vooral 's avonds laat komen er stelletjes die sex hebben in de auto en in de vele bossages. Ook mannen alleen komen er.
OHHHH NEE!!!!!!!!!
Weet je wel hoevaak ik daar langs kom, we hebben daar zelfs weleens gestaan op die parkeerplaats, braaf met broodje enzo, wat een geluk zeg dat er toen niemand was, zal wel alleen s'avonds dat gedoe zijn...
Wel een keer op zilverstrand wat gezien, was ik niet bij mee...
Zilverstrand in almere, leuk strandje, erg druk in de zomer, zit een naaktstrandje achter, dat naakstrandje blijkt dus een afwerkplaats te zijn.
Wij met het gezin naar het gewone strandje, ontzettend warm weer, hartstikke druk, dus wij lopen nietsvermoedend door het naaktstrand op, bij de eerste stappen realiseerde we onze fout, er waren dus echt wat mensen bezig daar(note, er liepen ook kinderen op het naaktstrand), er werd iemand gepijpt.
Nou dat heb ik geweten hoor, kleine man had het natuurlijk ook gezien en bedankt he!!!!!!!gvd....
Ik geloof dat ze daar een stokje voor hebben gestoken, zilverstrand wordt nu beter in de gaten gehouden.
Ik heb niets tegen plekken waar mensen zich buiten kunnen uitleven, maar zorg dan voor een plek waarvan het duidelijk is dat dat gebeurt zodat mensen die dat niet willen er niet mee lastig gevallen worden, maar op een druk strand waar kleine kinderen lopen gaan sexen vind ik veelste ver gaan, dat is zottigheid en mag van mij afgestrafd worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.