abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2005 @ 14:51:32 #1
68790 M4US
voetbal is oorlog!
pi_25635386
Ik heb een leuke post op voyeur.web-log gevonden over het tv programa van sbs6

undercover in Nederland met als onderwerp seksparkeerplaatsen in Nederland!

Zijn er nog meer mensen die gisteren op sbs6 het programma Undercover in Nederland hebben gezien?
Het ging over seksparkeerplaatsen er kwamen er een aantal aan bod
hier staan er een aantal
Laat mij effe weten wat je ervan vindt!
pi_25635417
gezien : ja
wat je er van vindt : ranzig, treurig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2005 @ 14:55:15 #3
47213 ArmaniMania
pi_25635456
gezien: ja
En wat vinden we er van: triest, zielig, onrespectvol
pi_25635459
Ranzige lui!
pi_25635479
Compleet met route beschrijving!

Had al wat voorstukjes gezien, en dat deed besluiten die uitzending maar te missen.
pi_25635497
Ik vind het zeer triest, speciale plaatsen daarvoor hebben. Beetje hoerig allemaal. Mensen hebben tegenwoordig echt geen leven meer.
Delivered without an information leaflet
pi_25635531
Het erge is dat mensen daar gewoon gaan picknicken onderweg, en spelende kinderen enzo.
Daarom zoeken wij op onderweg op vakantie altijd de wat drukkere parkeerplaatsen op.
pi_25635599
Ik heb het gezien en moest lachen om de zieligheid van sommige van die mensen. Die reporter ging er vandoor na een gesprek van 5 seconden en groette zo'n rare vent, waarop die vent antwoordde "Wat jammer dat je weggaat, ik had je wel ff willen pijpen.

Op een of andere manier kwam ik niet meer bij om die opmerking.
Ja lekker!
pi_25635649
Heb je een vrouw?
"Ja".

Heb je kinderen?
"Ja".

Weten ze hiervan?
"Natuurlijk niet".

.
slettebak [@] gmail.com
pi_25636299
de meest hilarische opmerking was nog bij die rode seat :

* Je hebt je licht nog aan! *

---

naja vind het echt ziek en treurig die dingen, je zal er maar, zoals al vaak gezegt zo, met je gezinnetje rustig je roombroodje zitten te eten
pi_25636381
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
gezien : ja
wat je er van vindt : ranzig, treurig
*nods*
  dinsdag 22 maart 2005 @ 10:17:30 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_25654695
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:31 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
de meest hilarische opmerking was nog bij die rode seat :

* Je hebt je licht nog aan! *

---

naja vind het echt ziek en treurig die dingen, je zal er maar, zoals al vaak gezegt zo, met je gezinnetje rustig je roombroodje zitten te eten
whaha zet ie het ook nog heel rustig af en de presentator staat er wel boven op te kijke
pi_25656785
quote:
Joure - Lemmer:
Parkeerplaats 'de lanen/ de wielen' gelegen tussen Joure en Lemmer. Je kunt er van beide kanten op komen, er is nl. een weggetje onder de snelweg door. Vooral 's avonds laat komen er stelletjes die sex hebben in de auto en in de vele bossages. Ook mannen alleen komen er.
Ook mannen alleen

Klopt, stond ik gister nog te piesen

Niets gezien btw, maar het was ook nog maar 07.45
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25656891
bij het labbegat en het vaarland kunnen ze er ook wat van.
pi_25659838
Ik ben een keer op weg naar Duitsland in het pikdonker (haha ) op zo'n parkeerplaats terecht gekomen toen ik naar de plee moest. En daar word je niet echt vrolijk van
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_25659901
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:47 schreef intoxicated het volgende:
Ik ben een keer op weg naar Duitsland in het pikdonker (haha ) op zo'n parkeerplaats terecht gekomen toen ik naar de plee moest. En daar word je niet echt vrolijk van
Ik moest eens wachten op een collega vrachtwagenchauffeur, ik moest hem aflossen en kwam dus in zijn personenauto aan op de parkeerplaats waar ik hem zou aflossen.
Hij zei al door de telefoon:"Door de deur maar op slot, het is wel een homoparkeerplaats, en zo'n knappe jongen als jou is snel aan de beurt ".

Allerlei mannetjes die daar in hun auto stonden te wachten

Gelukkig hoefde ik maar 15 minuutjes te wachten
pi_25659930
Die parkeerplaats staat ook in die lijst
  dinsdag 22 maart 2005 @ 22:47:51 #20
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25672018
ik heb het gezien ja..
en op die site gekeken
er zitten hier 4 van die parkeerplaatsen in de buurt

nee, ik ga niet heen

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25677552
Joure - Lemmer:
Parkeerplaats 'de lanen/ de wielen' gelegen tussen Joure en Lemmer. Je kunt er van beide kanten op komen, er is nl. een weggetje onder de snelweg door. Vooral 's avonds laat komen er stelletjes die sex hebben in de auto en in de vele bossages. Ook mannen alleen komen er.

OHHHH NEE!!!!!!!!!

Weet je wel hoevaak ik daar langs kom, we hebben daar zelfs weleens gestaan op die parkeerplaats, braaf met broodje enzo, wat een geluk zeg dat er toen niemand was, zal wel alleen s'avonds dat gedoe zijn...

Wel een keer op zilverstrand wat gezien, was ik niet bij mee...
Zilverstrand in almere, leuk strandje, erg druk in de zomer, zit een naaktstrandje achter, dat naakstrandje blijkt dus een afwerkplaats te zijn.

Wij met het gezin naar het gewone strandje, ontzettend warm weer, hartstikke druk, dus wij lopen nietsvermoedend door het naaktstrand op, bij de eerste stappen realiseerde we onze fout, er waren dus echt wat mensen bezig daar(note, er liepen ook kinderen op het naaktstrand), er werd iemand gepijpt.

Nou dat heb ik geweten hoor, kleine man had het natuurlijk ook gezien en bedankt he!!!!!!!gvd....

Ik geloof dat ze daar een stokje voor hebben gestoken, zilverstrand wordt nu beter in de gaten gehouden.

Ik heb niets tegen plekken waar mensen zich buiten kunnen uitleven, maar zorg dan voor een plek waarvan het duidelijk is dat dat gebeurt zodat mensen die dat niet willen er niet mee lastig gevallen worden, maar op een druk strand waar kleine kinderen lopen gaan sexen vind ik veelste ver gaan, dat is zottigheid en mag van mij afgestrafd worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:02:20 #22
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25677803
Ik las anders een tijd terug nog iets over pashokjjes erodome...
[KNE]-Mod
pi_25677922
Ja pashokjes, ooit eens gedaan in mijn jonge jaren, maar in pashokjes lopen geen kleine kinderen he...

Je mag van mij best stout zijn, maar echt voor iemands neus dat doen gaat me weer te ver.

Bv, je loopt samen door de stad, schiet even snel een steegje in om even stiekum je hand in het broekje van je vriendin te laten gaan, allemaal heel stiekum, niemand ziet het.
Dat vind ik ok.

Maar nu sta je op de dam, trekt je vriendin haar broek uit en geeft haar een genadeloze likbeurt.
Dat vind ik fout.

Sanppie het verschil?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25677960
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 10:08 schreef erodome het volgende:
Maar nu sta je op de dam, trekt je vriendin haar broek uit en geeft haar een genadeloze likbeurt.
Dat vind ik fout.
Geloofwaardig.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:11:33 #25
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_25677981
Publieke seks is publieke seks vind ik. En zelf zei je trouwens net nog "maar zorg dan voor een plek waarvan het duidelijk is dat dat gebeurt" . Ik sanp wel dat je dat dan blijkbaar niet zo strikt bedoelde, maar dat geeft wel aan dat mensen dara gewoon nogal heftig op reageren, en volgens mij geldt dat voor buitenseks in het algemeen.

Of ze het nou direct zien of niet, als iemand een beetje de liefde gaat bedrijven in een pashokje waar de keer daarna weer mmijn kinderen zich omkleden vind ik dat niet zo'n goed plan.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')