och je post zoveel lettertjes, en met 1 druk op de knop ben je wegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef lesley het volgende:
[..]
nee! o zo machtige nikky nee astublief laat mij niet vedwijnen in uw duistere dalen
ik kon de geur van uw minst gebrukte dal al niet aan![]()
Mooiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:35 schreef nikky het volgende:
We kunnen ook andere dingen laten verdwijnen..
Ik vraag me af wat je hier deed als je het allemaal echt zo erg vond ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 04:10 schreef Takkesteeg het volgende:
Ben ik even blij dat er nu eindelijk 's een forum is ontstaan voor, laten we zeggen, de 'wat meer gevorderden'...
Hiermee ook gezegd dat ik op Fok! verdwenen zal zijn!
What a relief!...
Eeeehhhh hoop gezeik en een filmpje op de weblog, zoiets. Ik begrijp het ook nog niet helemaal, volgens mij is ie gewoon op vakantie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:16 schreef JeroenH het volgende:
Een berichtje van een andere ex-mod:
Ik heb de laatste tijd zeer weinig tijd op het forum door kunnen brengen, dus ik ben er een beetje uit. Wat is in godesnaam allemaal gebeurd tijdens mijn afwezigheid? Ik heb al even door dit topic zitten bladeren maar ik kan geen reden vinden waarom Ouwesok geen mod meer is (en volgens mij ook niet meer post?). Het moet wel iets heel ernstigs zijn.....
Vreemd verhaal......quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:27 schreef elcastel het volgende:
Eeeehhhh hoop gezeik en een filmpje op de weblog, zoiets. Ik begrijp het ook nog niet helemaal, volgens mij is ie gewoon op vakantie.
Ik heb het niet verzonnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:34 schreef JeroenH het volgende:
Vreemd verhaal......
Sjonge... heftig allemaal. Ik zag dat Ouwesok met een paar andere (ex-?)FOKkers een nieuw fotografieforum begonnen is? Het moet er heftig aan toe gegaan zijn als het daarop uitgedraaid is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Kijk maar eens wat oudere delen van de slowchat door. Zo van een 15 dagen terug. Dan zie je het voor je ogen gebeuren. Het geval American_Nightmare zat hem ook hoog.
Dat alternatief zat er al een tijdje aan te komen, mede door de performance problemen die Fok de laatste maanden had. De hierboven genoemde problemen hebben dat hooguit versneld, ze waren niet de aanleiding. Het is geen alternatief voor Fok!, het is alleen een alternatief voor FOT en DPZ.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Sjonge... heftig allemaal. Ik zag dat Ouwesok met een paar andere (ex-?)FOKkers een nieuw fotografieforum begonnen is? Het moet er heftig aan toe gegaan zijn als het daarop uitgedraaid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |