Inderdaad... echt te erg voor woorden..quote:
die interstella 555?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de film van hun wel leuk, maar je wil hem niet voor de tweede keer zien. Dat verveelt snel!
mannelijk intuitiequote:Op zondag 20 maart 2005 23:43 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had 'm illegaal gedownload!
ik verwachte al dat ie slecht was
Dat ie het zelf niet door heeft he..aan pagina 703 heb ik genoegquote:Op zondag 20 maart 2005 23:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad... echt te erg voor woorden..
Ok, Piet, pack your backs!!
Inderdaad, Homework was nog goed, daarna is het achterwaards gegaanquote:Op zondag 20 maart 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
die interstella 555?
das met discovery album toch?
die was nog enigsinds redelijk
maar ze hadden na homework moeten stoppen eigenlijk..
het word alleen maar slechter nu
Ik heb timbob en Bioslock nogquote:
Ja maar dat zie je toch altijd, als hij het over het weer heb dan aait een klein kindje over zijn/haar hoofd en dan word ie warm van binnen terwijl hij zegt dat het maar 5 graden wordquote:Op zondag 20 maart 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
moan = kreunen..
vies mannetje die paulusma
en alive 1997quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, Homework was nog goed, daarna is het achterwaards gegaan
Heb jij een accent :p?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee man.
Ik woon in het wijze oosten.
Dat oet moan komt uit het hoge noorden.
wow... nee inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
[..]
het album was in 6 weken gemaakt
dat kan nooit goed zijn he..
Kijk, electronische muziek in 6 weken is inderdaad te snel gewoon. Rock muziek kan dus weer wel zo snelquote:Op zondag 20 maart 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
[..]
het album was in 6 weken gemaakt
dat kan nooit goed zijn he..
Dus dequote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das gewoon aardig bedoeld. Heb niks tegen de drukte of zo.. lekker gezellig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |