Je laat me alleen?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm ik bespeur mogelijkheden. Hier kom ik later bij op terug.
Ik zoek mijn bedje op. Dag allemaal
+ jequote:Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm ik bespeur mogelijkheden. Hier kom ik later bij op terug.
Ik zoek mijn bedje op. Dag allemaal
En jij dan met je: 'Weer 1quote:Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gezellig toch
Maar je zeikt weer, als het rustig is, "wat is het rustig" als het druk is, "wat is het druk"..
Je lijkt net een Nederlander die het over het weer heeft
komt er een achter..quote:Op zondag 20 maart 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
het nieuwe album van Daft Punk is bar slecht trouwens
Das gewoon aardig bedoeld. Heb niks tegen de drukte of zo.. lekker gezellig..quote:
Inderdaad, zijn kleding is echt by far SLECHTquote:Op zondag 20 maart 2005 23:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Idd hij moet zich zelf eens terug zien in dei kut truien van hem
je moet ook niet alles kopen.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had 'm al een tijdje.. maar soms moet je wennen aan een album
deze blijft gewoon slecht
Dus je wilt ook getalanteerd, beroemd, rijk zijn?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jude is ok![]()
Als ik later groot ben wil ik net zoals hem worden![]()
Ik vind de film van hun wel leuk, maar je wil hem niet voor de tweede keer zien. Dat verveelt snel!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had 'm al een tijdje.. maar soms moet je wennen aan een album
deze blijft gewoon slecht
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn kleding is echt by far SLECHT
ik had 'm illegaal gedownload!quote:Op zondag 20 maart 2005 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
je moet ook niet alles kopen.
sund man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |