Maar Jessica Simpson is enorm lekkerquote:Op zondag 20 maart 2005 23:04 schreef CasB het volgende:
[..]
Ooit MTV gekeken met Jessica Simpson? Same shit
dat is toch juist leuk om naar te kijken? Ik vind het juist geweldig.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Die mutsen zijn wel verwende nesten, come on die mensen bieden je een onderdak aan, ze hebben meestal al zelf niet veel en dat doen ze helemaal gratis dan ga je lopen zeiken over dat de deken naar champignons ruiken, sorry hoor....ik vind dat een beetje neerbuigend tegenover de gastvrijheid die ze daar ontvangen
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Jessica Simpson is enorm lekker![]()
Moet je gewoon het geluid bij uitzetten
tis natuurlijk wel leuk om te zien, alleen zou ik zelf dankbaarder zijn...quote:Op zondag 20 maart 2005 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dat is toch juist leuk om naar te kijken? Ik vind het juist geweldig.
hahaha,quote:Op zondag 20 maart 2005 23:23 schreef haagse_elfje het volgende:
Pipi is de baas over iedereen
[afbeelding]
\ze moest ook erg haar best doen zegquote:Op zondag 20 maart 2005 23:30 schreef Mendelevium het volgende:
ik vond het wel leuk dat ze zo d'r mannetje stond tegenover d'r blok....
Die mogen écht blij zijn dat ze dit keer door China begonnen te trekken , vergeleken met de vorige Peking Express die meteen na Moskou door Siberie ed trok hebben ze tot nu toe pure luxe gehad allemaal. (al vraag ik mij ook wel af of de beruchte Chinese staatsveiligheid die wellicht alle deelnemers permanent zal gevolgd hebben daar voor niks tussen zit dat ze iedere keer in zo'n luxe terecht komen)quote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Die mutsen zijn wel verwende nesten, come on die mensen bieden je een onderdak aan, ze hebben meestal al zelf niet veel en dat doen ze helemaal gratis dan ga je lopen zeiken over dat de deken naar champignons ruiken, sorry hoor....ik vind dat een beetje neerbuigend tegenover de gastvrijheid die ze daar ontvangen
Ik kan me trouwens herinneren dat ze in de aflevering van vandaag nog zei dat ze vaak goed gehumeurd is, wel boos kan worden, maar dan niet zo gauw gaat vloekenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
Manja bleef idd vloeken!Niet normaal man.
Klopt, was duidelijk 3x dezelfde voice achter elkaar gemonteerd.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha, dat was volgens mij dik gemonteerd.
(klonk in ieder geval steeds hetzelfde)
altijd vriendelijk glimlachen.....quote:Op zondag 20 maart 2005 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens herinneren dat ze in de aflevering van vandaag nog zei dat ze vaak goed gehumeurd is, wel boos kan worden, maar dan niet zo gauw gaat vloeken.
Goed punt, daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
(al vraag ik mij ook wel af of de beruchte Chinese staatsveiligheid die wellicht alle deelnemers permanent zal gevolgd hebben daar voor niks tussen zit dat ze iedere keer in zo'n luxe terecht komen)
ik vond het gisteren echt meesterlijk goed hoor.. met dat blok aan de been.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:15 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Goed punt, daar dacht ik ook al aan.
Toch kan het dit jaar mij lang niet zo boeien als vorig jaar,
vandaag heb ik zelfs een paar keer zitten zappen
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:42 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.pekingexpress.org/index.php?p=pe2-Jeske_Elias![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 06:42 schreef HarigeKerel het volgende:
http://www.pekingexpress.org/index.php?p=pe2-Jeske_Elias![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |