klopt (in groningen iigquote:Op maandag 28 maart 2005 15:11 schreef Desiderius het volgende:
= Carolieweg toch ?
Deze lijkt me fake, er zit vaag wit achter dat "moose" dingquote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef Desiderius het volgende:
Offtopic , maar :
[afbeelding]
basic A&F polo's staan goed geprijsd op Ebay.de.
Zit daar veel fake A&F tussen?
Nee heeft ze in meerdere kleuren, even zoeken op ebay.de op abercrombiequote:Op maandag 28 maart 2005 18:03 schreef Exhale_02 het volgende:
En zo te zien ook alleen maar gele...
Die actie begint met het lezen van de A&F inkoopactietopics B|quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef kultivate het volgende:
Hoe werkt die inkoopactie eigenlijk precies?
Want ik heb wel een paar leuke tshirts gezien, maar wat ben ik dan kwijt aan verzend kosten en aan wie moet ik betalen en hoe krijg ik het in huis enz?
Alvast bedankt
Allemaal?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef Fatality het volgende:
[..]
Die actie begint met het lezen van de A&F inkoopactietopics B|
Tip voor iemand die niet al die topics heeft gelezen:quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef kultivate het volgende:
Ja denk dat ik dat ook maar ga doen met mijn broertje ofzo is makkelijker niet ook niet zo duur die verzendkosten bij een stuk of 10 artikelen
ook bij een bestelling van 200 euro ofzo?? en is dat altijd of alleen als ze je eruit pikken zeg maar bij de douane?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:49 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Tip voor iemand die niet al die topics heeft gelezen:
Er komen nog douanekosten (12%) en btw (19% over het totale bedrag inclusief verzenden) bovenop.
Nope, altijd (alles boven de 20 euro). Ze verzenden het via fedex en zetten de waarde op het pakket. fedex schiet het voor bij de douane en gooit een rekening in de bus bij jou in de bus als ze het pakketje komen brengen. Daar zit trouwens ook nog een premie op omdat ze het voorschieten (6-7 euro geloof ik) dat was wel een naaistreek, want daar heb ik persoonlijk nooit voor gekozen.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:31 schreef kultivate het volgende:
[..]
ook bij een bestelling van 200 euro ofzo?? en is dat altijd of alleen als ze je eruit pikken zeg maar bij de douane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |