Geldt dat ook voor de paralympics? Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef HeatWave het volgende:
Mocht je een internet aansluiting nodig hebben, die gassies met Dell laptops+vodafone UMTS kaarten heb ik uitgerust met hun spullen.
Als we het sponsoren, dan vast welquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de paralympics? Dat zou tof zijn
Atos Origin ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we het sponsoren, dan vast wel.
Dat is niet van het masseren gekkiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef tong80 het volgende:
Je hebt te hard gemasseerd SCH.Kleine kink in de kabel.
Je vingerafdrukken staan in m'n lies
Aah, dus Tong gaat toch onderop.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:57 schreef SCH het volgende:
Gerhard slaapt nog trouwens, dat is zijn beste voorbereiding.
mischien handig om een nieuwsbericht te schrijven over deze 2 heldenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef Falco het volgende:
Zet hem op heren!
Super.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef pfaf het volgende:
BY CAR:
From Torino or France via the Frejus tunnel (A32 motorway):
take the exit for Oulx and follow the signs to the park&ride terminal. Attention! Buy your ticket for this car park in advance: without a booking access is not guaranteed! From the car park take the shuttle bus for the Competition Venue.
Al weet ik dat Tong's Engels niet geweldig is.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef WEST het volgende:
[..]
mischien handig om een nieuwsbericht te schrijven over deze 2 helden
Dat laatste levert je wel toegang tot elke plek in Turijn hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Super.
Tong is die kaart kwijt waarmee je overal inkomt.
En ik heb een scheur in mijn broek
Ik zal eens kijken vanavond! Mits ze goed presteren natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef WEST het volgende:
[..]
mischien handig om een nieuwsbericht te schrijven over deze 2 helden
is die latex broekje gescheurtquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Super.
Tong is die kaart kwijt waarmee je overal inkomt.
En ik heb een scheur in mijn broek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |