quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:11 schreef Akkersloot het volgende:[..]
En ik heb dit topic na 6 dagen en 14 uur een schopje gegeven.
Ik kon het echt niet laten nadat topicstarter de "aanstichters" van de oorlog in Irak en Afghanistan "kruisvaarders en zionisten" noemden. Godver, als of een niet-christen als ik niet voor de bevrijding van Irak en Afghanistan zou kunnen zijn.
Het is algemeen bekend dat ongelovigen heulen met kruisvaarders en zionisten als het gaat om hun plannen met betrekking tot de genocide op de islamitische broeders. Het is grappig dat jij, als ongelovige, die ongetwijfeld naar de hel gaat, beweert dat Irak en Afghanistan bevrijd zouden zijn, terwijl het omgekeerde waar is, wat uiteraard door iedereen met heldere visie gezien kan worden. Sinds het verdrijven van de legitieme regering van de Taliban, floreert de drugsteelt en -handel in Afghanistan. Dit is geen bevrijding, dit is slavernij, opgelegd door kruisvaarders en zionisten. We zien ook hoe Irak, tot een paar jaar geleden een der welvarendste landen ter wereld, door het gebrek aan ware islamitische sturing afglijdt in anarchie en criminaliteit. Aangezien de aanstichters van deze misere de Grote en de Kleine Satan zijn, is het duidelijk dat dit altijd al hun plan is geweest: het verzwakken van de moedige islamitische natie, om hen daarna uit te roeien, zoals hun bevolen wordt door hun fascistische ideologie.