Zeg eens M, ga je straks weer van jezelf walgen omdat je een van de kruisvaarderslanden woont?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
De geschiedenis kennende van de handelingen van inlichtingen- en veiligheidsdiensten over de gehele wereld, ben ik me zeer wel bewust van het gevaar dat ik loop met het verkondigen van deze dissidente boodschap. We zien aan de vele destabiliserende daden die gepleegd zijn in de landen van de Islam dat de kruisvaarders en zionisten nergens voor terugdeinzen.
Helaas, ik kan je slechts melden dat Al-Jazeera hier niet uitgezonden wordt. En waarom ook wel? De misdaden begaan door de imperialisten, onze zogenaamde bondgenoten, zijn natuurlijk gewoon iedereen bekend. Geschiedenisboeken staan vol met de pogingen van hen om de wereld te zuiveren van elementen die hun niet goed bevallen. Uiteraard toont de kabelmaatschappij mij wel CNN en BBC, maar dat zijn, zoals verondersteld kan worden bekend te zijn, slechts propagandakanalen voor de misdadigers uit Amerika en Israël.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mss moet je iets minder vaak naar Al-Jazeera kijken.
Ik dacht mss heb je een schotel gericht op de vrije Arabische wereldquote:Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef Monidique het volgende:
Helaas, ik kan je slechts melden dat Al-Jazeera hier niet uitgezonden wordt. En waarom ook wel? De misdaden begaan door de imperialisten, onze zogenaamde bondgenoten, zijn natuurlijk gewoon iedereen bekend. Geschiedenisboeken staan vol met de pogingen van hen om de wereld te zuiveren van elementen die hun niet goed bevallen. Uiteraard toont de kabelmaatschappij mij wel CNN en BBC, maar dat zijn, zoals verondersteld kan worden bekend te zijn, slechts propagandakanalen voor de misdadigers uit Amerika en Israël.
vraag maar eens aan van Anraath hoe goed hij wel niet was voor zijn bevolking...quote:Irak en zijn vrome burgers worden elke dag nog geteisterd door criminaliteit, staatsbrutaliteit, honger en ziektes. De ware president die ervoor zorgde dat het land welvaart en vrede kende, is nu gegijzeld door imperialistische oorlogshitsers en hun verraderlijke wezels.
Dat doet mij dan weer aan de Sharia denkenquote:
Ik mag toch wel zeggen dat je een groot achterlijk en dom stukl onbenul bent.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:33 schreef Monidique het volgende:
Vandaag de dag bezetten kruisvaarders en zionisten grote delen van de ooit cultureel, moreel en wetenschappelijk superieure Islamitische wereld.
Wetten schrijf je met een hoofdletter. En aangezien de sharie geen wet is (althans nog niet) schrijven we die hersenspinsels van Mohammed en zijn fanatiekste aanhangers maar met een kleine letter.quote:Op maandag 21 maart 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat doet mij dan weer aan de Sharia denken
Dat is heel lief, Akkersloot, maar je kunt iemand pas iets vragen wanneer je daadwerkelijk gelooft dat-ie bestaat. Of niet soms?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef Akkersloot het volgende:
Godverdomme . (christenen vloeken niet. dus moet de gene die "godverdomme" post wel geen christen zijn. Vat je het.
geweldig, er is een die het nog serieus neemt ookquote:Op zondag 20 maart 2005 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tof, iemand met wie je het niet eens bent doodwensen.
Leuk stuk M.
zo, jij bent nog eens tegenstrijdig, het communistische teken en je naam is drugshondquote:Op zondag 20 maart 2005 20:34 schreef Drugshond het volgende:
Strak stukje cynisme.... Daar ga je veel vrienden mee maken.
"Allah achbar" "Allah is a rat''quote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef fayakill het volgende:
Allah hu Akhbar Broeder (VZMH)
Omdat ik iets een leuk stuk vind om te lezen neem ik het serieus?quote:Op maandag 28 maart 2005 09:26 schreef Kelt het volgende:
[..]
geweldig, er is een die het nog serieus neemt ook![]()
*sweep* naar ONZquote:Op maandag 21 maart 2005 07:01 schreef HarigeKerel het volgende:
[[url=http://img48.exs.cx/img48/1786/tommyleejonesrulesofengagement.jpg]afbeelding][/URL]
Zouden niet christenen niet in een God kunnen geloven danquote:Op zondag 27 maart 2005 22:34 schreef Monidique het volgende:
Dat is heel lief, Akkersloot, maar je kunt iemand pas iets vragen wanneer je daadwerkelijk gelooft dat-ie bestaat. Of niet soms?
Not over Taiwanquote:Op maandag 28 maart 2005 13:25 schreef Wuder het volgende:
China Rulez!
Neen, China heeft niks te zeggen over Taiwan en dat weet je zelf ook wel dus klier niet zo puppyquote:
Dat stond er eerst niet!quote:
Klopt, na 10 sec kwam ik achter dat ik Harige Mannen nooit gelijk moet gevenquote:
Och wat je zegt maakt niet uit, vanavond ga ik van bil met aan leuke Koreaansequote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef Wuder het volgende:
Klopt, na 10 sec kwam ik achter dat ik Harige Mannen nooit gelijk moet geven![]()
Da's een goede, daar is altijd wat rottigs over te vertellenquote:en er stond ook iets over moslims
Principekwestie, ik begrijp het.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Klopt, na 10 sec kwam ik achter dat ik Harige Mannen nooit gelijk moet geven![]()
Dat had ik gelezen.quote:en er stond ook iets over moslims
Ja aangezien er niet zoveel harige mensen zijn in Aziequote:Op maandag 28 maart 2005 16:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Och wat je zegt maakt niet uit, vanavond ga ik van bil met aan leuke Koreaanse
Wij HarigeKerels are big in Asia, ya know![]()
![]()
[..]
En ik heb dit topic na 6 dagen en 14 uur een schopje gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:06 schreef Wuder het volgende:
Wat een kut topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |