Waarom? Hij doet toch niets illegaals?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:03 schreef tommytheman het volgende:
Reken maar dat de AIVD je in de gaten houdt, psychopate gek
Nee dat deed Mohammed B. eerder ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom? Hij doet toch niets illegaals?
Sidekick, ik heb nu die zionisten-smiley nodig.
Das Leiden des jungen M's.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
; als je leid
Daar hou ik je op aan! Nog 1 uurtje..quote:Op zondag 20 maart 2005 18:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Uiteraard voel ik me als lokaal aanspreekpunt van de zionistische beweging in Nederland aangesproken een reactie te geven op dit verhaal vol met brute leugens, verborgen boodschappen en pure achterlijkheid.
Als het topic over 2 uur nog open is of Monidique over 2 nog leeft, zult u mijn mening kennen. Ik heb ook zo mijn verplichtingen.
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, ik heb nu die zionisten-smiley nodig.
De geschiedenis kennende van de handelingen van inlichtingen- en veiligheidsdiensten over de gehele wereld, ben ik me zeer wel bewust van het gevaar dat ik loop met het verkondigen van deze dissidente boodschap. We zien aan de vele destabiliserende daden die gepleegd zijn in de landen van de Islam dat de kruisvaarders en zionisten nergens voor terugdeinzen.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:03 schreef tommytheman het volgende:
Reken maar dat de AIVD je in de gaten houdt, psychopate gek
Zeg eens M, ga je straks weer van jezelf walgen omdat je een van de kruisvaarderslanden woont?quote:Op zondag 20 maart 2005 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
De geschiedenis kennende van de handelingen van inlichtingen- en veiligheidsdiensten over de gehele wereld, ben ik me zeer wel bewust van het gevaar dat ik loop met het verkondigen van deze dissidente boodschap. We zien aan de vele destabiliserende daden die gepleegd zijn in de landen van de Islam dat de kruisvaarders en zionisten nergens voor terugdeinzen.
Helaas, ik kan je slechts melden dat Al-Jazeera hier niet uitgezonden wordt. En waarom ook wel? De misdaden begaan door de imperialisten, onze zogenaamde bondgenoten, zijn natuurlijk gewoon iedereen bekend. Geschiedenisboeken staan vol met de pogingen van hen om de wereld te zuiveren van elementen die hun niet goed bevallen. Uiteraard toont de kabelmaatschappij mij wel CNN en BBC, maar dat zijn, zoals verondersteld kan worden bekend te zijn, slechts propagandakanalen voor de misdadigers uit Amerika en Israël.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mss moet je iets minder vaak naar Al-Jazeera kijken.
Ik dacht mss heb je een schotel gericht op de vrije Arabische wereldquote:Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef Monidique het volgende:
Helaas, ik kan je slechts melden dat Al-Jazeera hier niet uitgezonden wordt. En waarom ook wel? De misdaden begaan door de imperialisten, onze zogenaamde bondgenoten, zijn natuurlijk gewoon iedereen bekend. Geschiedenisboeken staan vol met de pogingen van hen om de wereld te zuiveren van elementen die hun niet goed bevallen. Uiteraard toont de kabelmaatschappij mij wel CNN en BBC, maar dat zijn, zoals verondersteld kan worden bekend te zijn, slechts propagandakanalen voor de misdadigers uit Amerika en Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |