abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:31:36 #176
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_25727641
quote:
Op maandag 21 maart 2005 21:41 schreef steve2003 het volgende:
5. waarom reageert de politie partijdig, ik heb met meer mensen gesproken die zoiets meegemaakt hebben, als het op dit soort dingen aankomt en trekken zij gelijk partij voor de hersenloze uitsmijters?
Omdat de politie in hetzelfde schuitje zitten als de uitsmijters. Als 90% van het tuig een kleurtje heeft komt er vanzelf een moment dat je jezelf niet meer voor de gek kan houden.
I'm nobody's sheep
pi_25728143
Kevin een vraagje, in welk kwartiel zit je en welk niveau doe je?
pi_25730796
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:31 schreef Scandum het volgende:

[..]

Omdat de politie in hetzelfde schuitje zitten als de uitsmijters. Als 90% van het tuig een kleurtje heeft komt er vanzelf een moment dat je jezelf niet meer voor de gek kan houden.
en zo zitten ook alle allochtonen in hetzelfde schuitje. omdat 90% van de nederlanders ze discrimineert, komt er voor hun allemaal een keer dat ze geirriteerd op sommige mensen gaan reageren.

ik zit op een internationale school, waar je alleen op kan komen als je 2 jaar of meer in het buitenland heb gewoont, daar zit het vol met allochtonen die waarschijnlijk slimmer zijn als 90% van de mensen in nederland, die op hun 18de meer hebben meegemaakt dan de meeste volwassen nederlanders en vaak beter gemanierd zijn. En stuk voor stuk zeggen ze allemaal hetzelfde nadat ze een paar maanden in nederland wonen, dat ze gediscrimineert worden en er helemaal gek van worden en vaak in posities worden gewrongen waarin het lijkt alsof ze zich enorm misdragen. Zoals dit helke gedoe met de politie....
dus wie zijn nou klootzakken?
pi_25730851
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef steve2003 het volgende:
en zo zitten ook alle allochtonen in hetzelfde schuitje. omdat 90% van de nederlanders ze discrimineert, komt er voor hun allemaal een keer dat ze geirriteerd op sommige mensen gaan reageren.

ik zit op een internationale school, waar je alleen op kan komen als je 2 jaar of meer in het buitenland heb gewoont, daar zit het vol met allochtonen die waarschijnlijk slimmer zijn als 90% van de mensen in nederland, die op hun 18de meer hebben meegemaakt dan de meeste volwassen nederlanders en vaak beter gemanierd zijn. En stuk voor stuk zeggen ze allemaal hetzelfde nadat ze een paar maanden in nederland wonen, dat ze gediscrimineert worden en er helemaal gek van worden en vaak in posities worden gewrongen waarin het lijkt alsof ze zich enorm misdragen. Zoals dit helke gedoe met de politie....
dus wie zijn nou klootzakken?
Dan gaan ze toch weer lekker in het buitenland wonen. Net alsof wij die mensen zouden missen
pi_25730928
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dan gaan ze toch weer lekker in het buitenland wonen. Net alsof wij die mensen zouden missen
Aangezien hun ouders voor jouw olie zorgen, denk ik dat je hun best zou missen
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:29:54 #181
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_25730933
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef steve2003 het volgende:

kan ik hier denk je wat aan doen, aan die tiefus uitsmijters en die nazi op ze paard?
Al je "leipste" vrienden uitnodigen volgende week vrijdag. 5 gram coke regelen. Met zijn allen rennend richting de Fust. Daar met z'n alle zo snel mogelijk die uitsmijters bloed laten kotsen. En snel weer wegwezen.

Op de "hooligan" manier werkt altijd... Die gasten bloeden net zo snel als jij. Maak je maar niet druk...
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_25731039
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:29 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Al je "leipste" vrienden uitnodigen volgende week vrijdag. 5 gram coke regelen. Met zijn allen rennend richting de Fust. Daar met z'n alle zo snel mogelijk die uitsmijters bloed laten kotsen. En snel weer wegwezen.

Op de "hooligan" manier werkt altijd... Die gasten bloeden net zo snel als jij. Maak je maar niet druk...
ga jij ook mee dan, je hebt aardig wat mensen nodig daarvoor.. op dat hele plein staan zo 50 uitsmijters denk ik
pi_25731159
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:29 schreef steve2003 het volgende:
Aangezien hun ouders voor jouw olie zorgen, denk ik dat je hun best zou missen
wow

Waar en wanneer kan ik deze fantastische mensen bedanken?

Ze zorgen voor mijn olie. Ik ben diep geraakt

wij kopen hun olie zodat zij kunnen kankeren op Nederland wanneer komen ze mij bedanken
pi_25732822
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:37 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

wow

Waar en wanneer kan ik deze fantastische mensen bedanken?

Ze zorgen voor mijn olie. Ik ben diep geraakt

wij kopen hun olie zodat zij kunnen kankeren op Nederland wanneer komen ze mij bedanken
Die mensen werken voor bedrijven als Shell, die worden de hele wereld over gestuurd, en met alleen Nederlanders lukt dat niet. Als je iedereen alleen in zijn eigen land zou laten werken zou je nooit multinationals hebben, dus zou jij geen olie meer hebben. Je moet er maar zin in hebben, elke 2 jaar je leven opgeven om ergens anders weer opnieuw te beginnen, en dan ook nog in kut-landen als nederland waar je nog gediscrimineert wordt ook.....
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:53:22 #185
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_25732989
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef steve2003 het volgende:

[..]

Nederlanders zijn zo tolerant als het maar zijn kan. Wij zijn zelfs met stip het meest tolerante volk. Een aantal op uiterlijk herkenbare groepen hebben hun eigen ruiten ingegooid, niet 1 maal, maar jaren lang. Als sommige mensen de kroeg in willen moeten ze maar zorgen dat ze zich gedragen.
I'm nobody's sheep
  woensdag 13 juli 2005 @ 01:33:47 #186
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_28757770
quote:
Op zondag 20 maart 2005 16:50 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik denk niet meer dan de rest, de rest weet precies dat het door de agenten kwam, maar als iemand in staat is om een agent te slaan is het ook niet echt een lieverdje, dus dan wordt er ook harder opgetreden. En ja, er heeft ook regelmatig een paard op mijn voet gestaan, maar ze duwden nooit door, altijd ging hij er weer af voordat het gewicht er op kwam.

Ik kan me best indenken dat je schrikt, maar pijn doet het niet.
Als een juut mij slaat of schopt, kan hij zich beter met zijn paard kwijt maken want ik zou ze allebei door de gehaktmolen draaien.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_28757990
aaah paardje ging tegen je aanrijden wat lievv weet je dat dieren-sex verboden is? of heeft de politie je laten gaan omdat je zoooo'n pijn had in je kont
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')