Ik vind Angela oke maar ook weer niet onvervangbaar.quote:Op zondag 13 november 2005 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ZIJ bedoelen de presentatie van WIDM,
Vind ook ik Angela de beste daarin..

Ja lol maakt Patty Brard door haar enorm slechte acteerprestaties het drama van het programma op een nieuw grappig niveau.quote:Op zondag 13 november 2005 21:27 schreef Mvnl het volgende:
Angela is toch weer weg bij Talpa, dus haal haar maar lekker weer terug voor WIDM!
Ik ben overigens helemaal vóór Sophie Hillebrand als kandidaat!!!
(overigens vind ik Waku-Waku-bners à la Patty Brard ook nog niet zo heel erg als deelnemers... t blijft toch n intelligent spelletje, laat die b-bners bewijzen hoe handig ze erin zijn)

Begin 2006.quote:Op maandag 14 november 2005 15:22 schreef Jay_Snake het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer de nieuwe reeks van start gaat?

Jammer ja. Vorige keer waren de meeste bn'ers veel bekender.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat heeft het voor nut om BN-ers te gebruiken, terwijl het volk ze amper kent.

Ook dat was niet echt je-van-het, maar Gijs Staverman, Victoria Koblenko en Yvon Jaspers kénde ik in ieder geval welquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jammer ja. Vorige keer waren de meeste bn'ers veel bekender.

Idd, maar dat geeft ook wel weer een beetje dat oude Wie is de Mol-gevoel met onbekende Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:14 schreef Nuna het volgende:
Hm, ik ken de helft niet..

Het wordt dus een BN'er-maar-toch-niet-helemaal-wie-is-de-mol-reeks.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, maar dat geeft ook wel weer een beetje dat oude Wie is de Mol-gevoel met onbekende Nederlanders.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |