Arme wij.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die zie ik echt wel weer terugkomen![]()
![]()
Mag ik die avatar ook, please?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht maar zo: Dan heeft ie weer wat aandacht
Wat lief.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
Ik dacht maar zo: Dan heeft ie weer wat aandacht
Over de doden niets dan goeds!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
we worden toch niet sentimenteel he?
Ja. Tuuwk.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik die avatar ook, please?![]()
geweldig
Leuk, dankquote:
Ik heb hem ook gewoon geuploadquote:Op zondag 20 maart 2005 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Alleen kan ik hem niet uploaden omdat hij te groot is...
Neemt niet weg dat we het lot natuurlijk een handje ( of 700 ) kunnen helpenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
AMD=Altijd Misschíen Dood.
Dus zeker weten doen we het nooit...
quote:Op zondag 20 maart 2005 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
AMD=Altijd Misschíen Dood.
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.quote:
Hup "save as" -> wijzig profiel -> uploaden -> klaar is kees!quote:
Op dit punt moeten we ff samenwerkenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
DP had ook al een soortgelijke avatar zag ik net. Nu is dat een enorme lul maar toch
Die van jou is leuker!quote:Op zondag 20 maart 2005 19:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
DP had ook al een soortgelijke avatar zag ik net. Nu is dat een enorme lul maar toch
Ja echt?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga een beetje moeite doen voor die idioot die stiekem meelurkt
Ik wou dat hij even kwam postenquote:Op zondag 20 maart 2005 19:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga een beetje moeite doen voor die idioot die stiekem meelurkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |