Ik wacht af....quote:Op zondag 20 maart 2005 16:52 schreef Renesite het volgende:
Komt er een speciale Fokradio special dan![]()
Scherp!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:13 schreef QyRoZ het volgende:
Jezus is na 3 dagen opgestaan. Misschien doet AMD64 dat ook wel. Het is tenslotte bijna pasen.
en jij bent dan god? of watquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
En hij is een soort Jezus. De Jezus van het veelposten.
Lijkt me stug, QyRoZ zal nooit AMD64 als een zoon erkennen, en dat is zijn goed recht.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er vanuit dat het niet waar is.
Ookal is hij nu offline en kan ik het niet vragen.
Met vele a-post-elen in ONZ. dacht hij. Maar dat bleken Judassenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:36 schreef QyRoZ het volgende:
En hij is een soort Jezus. De Jezus van het veelposten.
Ja! hierquote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hou jij yvonne bezig, zodat ze dit topic niet sluit?
Ohw, en heeft iemand nou uiteindelijk een telefoonnummr van AMD64, zodat we `m kunne opbellen voor in de uitzending van Fok-radio?
Stuur dan een meel, noobquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Mislukte abortussen zijn ook kinderen.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Lijkt me stug, QyRoZ zal nooit AMD64 als een zoon erkennen, en dat is zijn goed recht.
Je gaat ons nu niet blij maken met een dode mus toch?quote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Hij zal zo wel terug zijn van het trainenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Moest ie daarna niet nog bij iemand langs om te condoleren?quote:Op zondag 20 maart 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zal zo wel terug zijn van het trainen
yeah right, 10 minuten dat ie met zijn duim in zijn aars ligt te roeren.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij zal zo wel terug zijn van het trainen
Mental picturequote:Op zondag 20 maart 2005 18:19 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
yeah right, 10 minuten dat ie met zijn duim in zijn aars ligt te roeren.
Die zie ik echt wel weer terugkomenquote:Op zondag 20 maart 2005 17:42 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |