Als ie niet al online is met een nieuwe kloon...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef Rowdie het volgende:
binnen een jaar is AMD terugonder een andere naam
Die kloon is er al hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 16:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Als ie niet al online is met een nieuwe kloon...
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:20 schreef Rowdie het volgende:
binnen een jaarweek is AMD terugonder een andere naam
Kijk eens naar de postcount, datum van registratie en username zelf.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:26 schreef Renesite het volgende:
Nitespeed, nog langer is het geleden dat die kloon is langsgelopen dan AMD zelf
Ja, duh, maar het is geen nieuwe...quote:Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Kijk eens naar de postcount, datum van registratie en username zelf.
Toch drie factoren die er op duiden dat dit een preventieve kloon is.
De volgende kloon, zullen we samen speculeren hoe die zal heten?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Uuuh jah ik was er van begin af aan bij... ik zei dus een nieuwe kloon, en geen oude.
Vertel, wat is je plan?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
hij leeft nog
6600SLI o.i.d eerderquote:Op zondag 20 maart 2005 16:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk zelf aan de volgende namen:
CeBit2005;
ATI98.
Hou jij yvonne bezig, zodat ze dit topic niet sluit?quote:
Zijn familie vermoorden. Misschien laten verdrinken bij een vloedgolf. Misschien gaat hij dan ook mee.quote:
Ja, die heb ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:49 schreef ArmaniMania het volgende:
Ohw, en heeft iemand nou uiteindelijk een telefoonnummr van AMD64, zodat we `m kunne opbellen voor in de uitzending van Fok-radio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |