Lieve Fok!ers en Fok!sters onder ons,
Jullie kennen BMWM3, AMD46 en de rest zijn zijn lieftallige kloons vast nog wel. Hij had een hartritmestoornis en was ernstig ziek. Dat dit toevallig ook geestelijk was
laten we eventjes hierbuiten, anders zijn we morgen nog niet klaar. Maar goed... Vanacht kregen we het slechte nieuws te horen: zijn hart is ermee gestopt om 06:00 uur.
Zo verdrietig als dat we waren, haastten we ons meteen naar zijn verlaten lichaam, om hem voor de laatste keer te bewonderen. En dit, dit is wat we zagen:
PS, weet niet of hij het doet, anders maar zo: http://www.dewijdewereld.net/images/lijk.jpgHet was zo verschrikkelijk! Het drong toen pas tot ons door dat hij gewoon weg was... En met tranen in onze ogen gingen we naar huis, een begrafenis regelen.
Eenmaal thuis aangekomen, nog steeds getraumatiseerd, besloten we een mooie kist uit te zoeken, we kunnen hem toch immers niet zomaar bij het grof vuil zetten?
Er was ruim keuze uit verschillende kisten, maar het mocht uiteraard niet standaard zijn! We willen het beste voor onze geliefde Jeffrey.
De man die zo vriendelijk was om ons te helpen, maar wel een beetje vreemde trekjes had, schotelde ons allerlei mooie kisten voor...
![]()
![]()
''
Nee, dit is niet speciaal genoeg'' was dan ook het antwoord. ''
We willen iets dat iedereen bij zal blijven![/i''
En zo liepen we een beetje rond, totdat ik opeens wat zag bewegen! Snel verschuilde ik me achter de man, die langzaam naar voren liep.
Je kunt je dan ook vast voorstellen dat we schrokken toen we dit zagen:
![]()
De man haalde opgelucht adem. ''[i]Dat is mijn vrouw maar, er is wat misgegaan vanacht in bed, als je begrijpt wat ik bedoel... Dus we hebben geen fatsoenlijk bed en dit ligt ook lekker![/i''
Wat was dit toch een vreemde man! Enfin, we bedankten hem en gingen snel naar huis. Daar zaten we dan, zonder doodskist. Opeens wordt mijn aandachtgetrokken door een speciale container: ![]()
Ja! Dit was wat we zochten, hij was mooi. Speciaal, en daarnaast had niemand zo'n unieke kist! Opeens voelde ik me wel somber, ook al hadden we de mooiste kist gevonden die er was, hij was toch weg.
. Qwea keek me aan en stelde me meteen gerust
.
''[i]Hij maakt het goed, hij is nu bij Satan, waar hij hoort.. en je weet; zo erg is het daar heus niet'' ![]()
Mijn verdriet minderde wel... Gelukkig, dacht ik bij mezelf. Hij maakt het wel goed!
Nu waren de uitnodigingen natuurlijk aan de beurt.
Zo, Q, wie zullen we vragen? Er viel meteen een pijnlijke stilte..
Een uur lang nadenken over wie we nou toch eens gaan zullen uitnodigen bracht als resultaat: blanco uitnodingen. Die arme Jeffrey toch
![]()
. Dus vandaar dat we eventjes stil staan bij wat er gebeurd is, in dit topic.
Zo en nu bier. Ofzo.
En dit moest allemaal onder dwang van Qwea uiteraard).