idd !quote:Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
ja en hetr is ook zo makkelijk om als psv'er even naar de arena te gaan. Kost je gvd 10 uur reizen met al die belachelijke regelingen
Misschien zijn we al weer terug, het is al weer een anderhalf uur afgelopen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De PSV'ers bedoel ik dan ook niet....
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien zijn we al weer terug, het is al weer een anderhalf uur afgelopen hoor.
Tjah dat is een beetje zo'n reactie van... ik kijk de afgelopen jaren geen voetbal maar ik zal eens wat zeggen om de het ego van "mijn" club te reddenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
PSV heeft niet de uitstraling van een topclub. Het is echt een wat gegroeide provincieclub.
Dan moet je nog 3 europacup 1's winnen, een europacup 2 (oh nee, wacht, die valt niet meer te halenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Feyenoord hebben wij in inmiddels voorbijgestreefd.
Ajax binnekort ook.
dat je er op reageert man, laat die kleuter ouwehoeren.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Misschien zijn we al weer terug, het is al weer een anderhalf uur afgelopen hoor.
Wat een verschrikkelijke kul. Volgens mij zijn de enige mensen die dit denken mensen die buiten de randstad wonen. Je snapt toch zelf wel dat geen weldenkend mens zo denkt?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:16 schreef n1rvana het volgende:
Zoals Amerikanen zeggen: America is de wereld. Wordt er gezegd, de randstad is Nederland.
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat je er op reageert man, laat die kleuter ouwehoeren.
Het is sterker dan mezelf.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat je er op reageert man, laat die kleuter ouwehoeren.
Tjah, kijk je kan niet alles in halen. Dat is zo, ik heb bijvoorbeeld ook nooit gezegd dat Ajax en Feyenoord de beste club waren in het verleden. Maar goed wat is het toch verveled dat het verleden geen garantie biedt voor de toekomst! Zoals Feyenoord de afgelopen jaren weet te bewijzen! Want in HET VERLEDEN waren hun 1 van de 2 topclubs. Op dit moment jammer genoeg niet. (Ik zie graag competitie, die is er jammer genoeg niet echt... nou jah de Amstelcup wordt nog leuk)quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan moet je nog 3 europacup 1's winnen, een europacup 2 (oh nee, wacht, die valt niet meer te halen), 2 x de Europese supercup, 2x de wereldbeker en nog een zooi landskampioenschappen en nationale bekers, voordat je uberhaupt langszij Ajax komt
Waar lul jij over ? De club Ajax bestaat al jaren niet meer man.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:15 schreef StarGazer het volgende:
Dan moet je nog 3 europacup 1's winnen, een europacup 2 (oh nee, wacht, die valt niet meer te halen), 2 x de Europese supercup, 2x de wereldbeker en nog een zooi landskampioenschappen en nationale bekers, voordat je uberhaupt langszij Ajax komt
Amerikanan denken zo... ow w8 excusses dan dat zijn (voornamelijk) geen weldenkende mensen )vanwege hun mediaquote:Op zondag 20 maart 2005 16:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kul. Volgens mij zijn de enige mensen die dit denken mensen die buiten de randstad wonen. Je snapt toch zelf wel dat geen weldenkend mens zo denkt?
jouw profiel kan niet kloppenquote:
O jij bent er ook weerquote:Op zondag 20 maart 2005 16:21 schreef Furby het volgende:
[..]
Waar lul jij over ? De club Ajax bestaat al jaren niet meer man.
Dat was wel te verwachten, net als zijn reactie trouwens.quote:
Hee, de furby clown is er ook weer.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:21 schreef Furby het volgende:
[..]
Misschien niet, maar mijn sig. wel....quote:
Kun jij je nick niet veranderen in "Haperende Langspeelplaat"?quote:Op zondag 20 maart 2005 16:21 schreef Furby het volgende:
[..]
Nee, de CLUB zelf heeft 0,0 meer uitstraling dan een brave middenmotor uit de provincie. Alleen de prestaties zijn wat beter, maar kwa sfeer, publiek (dat vind ik vooral erg matig, die eeuwige calimero's) en stadion had PSV net zo goed RKC kunnen zijn, als Philips in Waalwijk had gezeten. No offense t.o.v. RKC.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:10 schreef n1rvana het volgende:
Tjah dat is een beetje zo'n reactie van... ik kijk de afgelopen jaren geen voetbal maar ik zal eens wat zeggen om de het ego van "mijn" club te redden(wat overigens wel mee zal vallen dat mijn!) Een club dit zo ver komt in europa heeft per definitie de uitstraling van een topclub. Een ploeg die zo weinig doelpunten afgeeft als PSV is per definitie een topclub. Dit jaar is PSV zelfs DE topclub. Maar goed dat wil de randstad niet toegeven!
Dit is dan weer NIET waar.....quote:Op zondag 20 maart 2005 16:27 schreef PJORourke het volgende:
Feijenoord zijn kwa sfeer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |