quote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef n1rvana het volgende:
[..]
*zucht* selectieve quote, maar kerel je heft gewoon pech Feyenoord hoort er niet meer bij! Qua prestaties dan kijk over supporters heb ik t niet.... ookal vind ik dat Feyenoord en Ajax de meeste maar ook de lompste supporters hebben
Klopt:quote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch zo? Feyenoord heeft afstand gedaan van de Top 3, maar traditiegetrouw is 't nog altijd een Top 3 ploeg. PSV heeft zich daar een beetje bij gekocht, en eigenlijk is er historisch gezien wat meer rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam (logisch toch eigenlijk?). Sportief gezien is er een top 2, traditioneel gezien een top 3, maar van de klassiekers is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax voor de supporters van beide clubs gewoon het belangrijkste.
Ze eindigen toch nog bijna altijd bij de beste 3, je kunt beter zeggen dat ze afstand gedaan hebben van de top 2quote:Op zondag 20 maart 2005 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is toch zo? Feyenoord heeft afstand gedaan van de Top 3,
Zal ook zo blijvenquote:maar traditiegetrouw is 't nog altijd een Top 3 ploeg.
Ook al staat Feyenoord 10e en Ajax 1e, dan blijft Feyenoord - Ajax toch nog de wedstrijd van het jaarquote:PSV heeft zich daar een beetje bij gekocht, en eigenlijk is er historisch gezien wat meer rivaliteit tussen Amsterdam en Rotterdam (logisch toch eigenlijk?). Sportief gezien is er een top 2, traditioneel gezien een top 3, maar van de klassiekers is Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax voor de supporters van beide clubs gewoon het belangrijkste.
Ik denk dat je daar idd de spijker op de kop slaat!quote:Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef HeatWave het volgende:
tja, n1rvana, dat is precies het calimero gedrag. niemand zegt dat psv GEEN topclub is, maar toch voelen ze zich benadeeld....
Tja, ik denk dat het toch vooral over Ajax zal gaan. Beenhakker te gast, nieuwe trainer, etc.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:52 schreef ferrarifreak het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Studio Voetbal wat aandacht aan het topteam van PSV besteedt, en het er niet alleen over gaan hebben wat er allemaal mis is bij Ajax.
Ach, dat valt wel mee hoor, als Feyenoord nog een paar jaar zo door gaat. Ik bedoel, het is tegenwoordig al zo dat jullie je leuke momenten eerder uit wanprestaties van anderen halen.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:50 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Omdat dat altijd de 2 grote clubs van Nederland zullen blijven
Am*dam, *j*x, hoerenveen? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Klopt:
*j*x haat ik.... am*dam ook. PSV en Eindhoven? Tja, boeit me niets. Ik vind het geen club. Als ze winnen doet het me niets (behalve vandaag) en als ze winnen doet het me ook niets.
Wat dat betreft staan sparta en hoerenveen nog boven PSV in het rijtje van door mij "niet zo aardig gevonden" clubs....
Blijkbaar snap jij daar niets van.....quote:Op zondag 20 maart 2005 15:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Am*dam, *j*x, hoerenveen? Hoe oud ben je?
Moet je niet 020 zeggenquote:Op zondag 20 maart 2005 15:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Klopt:
*j*x haat ik.... am*dam ook. PSV en Eindhoven? Tja, boeit me niets. Ik vind het geen club. Als ze winnen doet het me niets (behalve vandaag) en als ze winnen doet het me ook niets.
Wat dat betreft staan sparta en hoerenveen nog boven PSV in het rijtje van door mij "niet zo aardig gevonden" clubs....
PSV heeft niet de uitstraling van een topclub. Het is echt een wat gegroeide provincieclub.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:51 schreef HeatWave het volgende:
tja, n1rvana, dat is precies het calimero gedrag. niemand zegt dat psv GEEN topclub is, maar toch voelen ze zich benadeeld....
Leg uit want dat was in de verste verte geen elleboog.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef HeatWave het volgende:
VoH is er nog zo een, speelde niet best vandaag maar komt wel in aanmerking voor "elleboog van de week".
Hij sloeg toch echt met zijn elleboog iemand onderuit hoor, was duidelijk te zien in de herhaling. Maar goed, maakt verder ook niet uitquote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leg uit want dat was in de verste verte geen elleboog.
't Was geen elleboog nee, maar VoH heeft de kunst der fysiek de grens opzoeken goed onder de knie. Hij speelt mijns inziens (zeker tegen Ajax) altijd net OVER 't randje.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leg uit want dat was in de verste verte geen elleboog.
quote:Op zondag 20 maart 2005 16:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk trouwens, die mannetjes die allemaal hier zitten in plaats van het stadion van de club die zij zeggen aan te hangen....
Moet je vanavond toch nog maar eens goed naar SS kijken.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij sloeg toch echt met zijn elleboog iemand onderuit hoor, was duidelijk te zien in de herhaling. Maar goed, maakt verder ook niet uit.
De PSV'ers bedoel ik dan ook niet....quote:Op zondag 20 maart 2005 16:04 schreef komrad het volgende:
ja en hetr is ook zo makkelijk om als psv'er even naar de arena te gaan. Kost je gvd 10 uur reizen met al die belachelijke regelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |