Wat ik er van weet is koken met veel kerrie poeder in het water (zo doen wij het ook wel eens). Maar of er verder iets bij moet zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Je kunt er ook kerriekool van maken, maar daarvan weet ik niet hoe het moet.
Vandaag toch wat anders gegeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef Lienekien het volgende:
Spitskool kun je best roerbakken. Bij de boter wat kerrie doen voor 'kerriekool'. Is binnen een paar minuten klaar, dus voorkoken hoeft niet. Ook lekker met wat gewelde rozijnen erdoor.
Als je er ook nog ham doordoet, heb je met rijst een complete maaltijd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Vandaag toch wat anders gegeten.
Dit ga ik maandag maken!
Ik lust geen ham, maar wel rijst!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je er ook nog ham doordoet, heb je met rijst een complete maaltijd!
Spekjes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:26 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik lust geen ham, maar wel rijst!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Cashewnoten of pinda's erdoor!
Neem dan chorizo!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Spekjes ookal niet! En pinda's op zich wel. Maar mn man is daar allergisch voor.
Salami zou misschien ook wel kunnen. En anders verzin ik wel wat.
Nee..gaat niet lukken. Ovens zijn niet sterk genoeg om je eten gaar te maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef the_disheaver het volgende:
hmm... om de een of andere reden is hier het gas afgesloten, en heb ik geen fornuis...
Maar toch wil ik graag nu wat warms gaan eten, en ik heb wel een oven. Maar wordt het eten er wel goed gaar in?
Zit te denken aan lasagne, maar champions, kan dat zonder voor te bakken in een lasagne?
Ik lees niet dat je een saus hebt gebruikt. Kan je oven nog zo hard zijn best doen om de boel te garen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef the_disheaver het volgende:
De groente zijn wel goed gaar, alleen de lasagnebladen niet...
Dus nog ff erin, en hopen dat het beter wordt!
(lijkt overigens niet echt op een lasagne...
Klopt maar heb even geen pasta/lasange/pizza zin.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Lasagna is de volgende dag een stuk lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |